دو نفر کشته بر اثر برخورد پژو با تیر چراغ برق

سرعت مرگبار در بلوار ساحلی بندرعباس



بامداد امروز یک دستگاه خودروی پژو پارس به‌سرعت با تیر برق برخورد و جان 2 سرنشین را گرفت.
  
به گزارش صبح ساحل، ساعت 4 و 40 دقیقه، سه جوان 18 تا 23 ساله سوار بر خودرو با سرعت در حال تردد از شرق به غرب بلوار ساحلی بودند که در حدفاصل بلوار جدید احداث ساحل نرسیده به میدان لارک خودرو به تیر برق وسط معبر برخورد کرد.
سرهنگ نقی حیدری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرعباس علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل خودرو ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد و افزود: بامداد امروز 17 آذرماه جاری، خودرو از مسیر منحرف و با تیر چراغ‌برق وسط معبر برخورد کرد، یک نفر از سرنشینان پژو پارس در محل حادثه و یک نفر دیگر به علت شدت خونریزی در بیمارستان جان سپردند. وی ادامه داد: همچنین یکی از سرنشینان نیز مصدوم شد و در بیمارستان بستری است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرعباس از افزایش تصادفات از مهرماه تاکنون خبر داد و گفت: با خنک شدن هوا، متأسفانه شاهد افزایش تصادفات فوتی به‌خصوص در آبان ماه بودیم که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 40 درصد رشد داشته است.
 
گفتنی است که پیش از این هم شهروندان نسبت به حادثه‌خیز بودن خیابان جدیدالاحداث روبه‌روی بازار مرجان (بلوار طالقانی) گلایه کرده بودند.
یکی از شهروندان به تحریریه صبح ساحل گفت: «این خیابان با وجود دو بانده شدن بسیار حادثه‌خیز شده است. روشنایی کافی ندارد و دوربرگردان‌ها نیز غیرحرفه‌ای و حادثه‌ساز هستند».
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها