آگهی مزایده عمومی مدیریت شعب بانک صادرات ایران استان هرمزگان



 مدیریت شعب بانک صادرات ایران استان هرمزگان در نظر دارد تعداد پنج  دستگاه از خودروهای مازاد و مشروحه ذیل خود را از طریق مزایده عمومی بفروش برساند .  علاقمندان شرکت در مزایده می توانند  از تاریخ نشر  این آگهی به مدت 10 روز  ، همه روزه به جزء ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 15  برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و بازدید از خودروها  به نشانی : بندرعباس بلوار امام خمینی (ره) گلشهر جنوبی چهارراه رسالت ساختمان ادارات مرکزی بانک صادرات هرمزگان طبقه اول دایره تدارکات و ساختمان مراجعه و یا با شماره تلفنهای 07633683108 و 07633618234  و 07633670370 تماس حاصل نمایند. ضمنا محل بازدید خودروها در پارکینگ بانک صادرات هرمزگان واقع در شهرستانهای بندرعباس ساختمان مرکزی بانک صادرات ایران استان  هرمزگان و جزیره قشم سایت بانکها سرپرستی حوزه 5 بانک صادرات هرمزگان می باشد. ضمنا هزینه های مالیات ؛ عوارض شهرداری ؛ هزینه های ارزیابی ؛ آگهی برگزاری مزایده؛ مالیات  نقل و انتقال ؛ هزینه های ثبت و حق التحریر و استعلامات و غیره در دفتر خانه اسناد رسمی به عهده برنده مزایده می باشد.
حضور پیشنهاد دهندگان یا نماینده گان آنها با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکات اختیاری است . 
توضیحات و شرایط : 
1) مبلغ سپرده شرکت در مزایده 10 درصد مبلغ پیشنهادی می باشد و می بایست به حساب شماره 0104241532008 به نام دایره تدارکات وساختمان بانک صادرات هرمزگان واریز شود و یا چک بانکی تضمین شده بانک صادرات ایران و یا يك فقره ضمانتنامه بانكي (غير از بانك صادرات ايران) بدون قيد و شرط با اعتبار 3 ماه  و قابل تمديد اخذ و ارائه گردد . ضمناْ جهت خرید پاکات مزایده  و اسناد و اوراق مزایده  ارائه فیش واریزی به مبلغ 1.500.0000 ریال به حساب یاد شده الزامی است . 
2 ) بازدید خودروها و مطالعه مدارک و اسناد مربوط قبل از شرکت در مزایده  ضروری می باشد در صورت عدم بازدید و مطالعه مسئولیت بعهده پیشنهاد دهنده می باشد .
3) خودروهای عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می رسند. 
4) بانک در رد و یا قبول هر یک از پیشنهادها یا ابطال مزایده  مختار است . 
5 ) در صورت انصراف یا امتناع برنده از پرداخت ثمن در موعد مقرر وانعقاد قرارداد تضمین شرکت در مناقصه وی ضبط می گردد . 
6) تاریخ بازگشایی پاکات 14/10/1400 می باشد.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها