رئیس اتاق اصناف مرکز استان:

فعالیت ٤٠ هزار کسبه در هرمزگان/ مسئولان همراهی بی قید و شرط بازاریان در محدودیت‌های کرونایی را فراموش نکنند



رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان، با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به دغدغه‌های اصناف در شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: انتظار می رود، متولیان امر همراهی بی‌قید و شرط بازاریان در محدودیت‌های کرونایی را به فراموشی نسپرده و برای جبران برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

به گزارش صبح ساحل،‌ «علی باصره»، رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان با اشاره به مغفول ماندن دغدغه های اصناف و بازاریان هرمزگان اظهار کرد: توجه ویژه دولت مردان انقلابی و نمایندگان مجلس به مطالبات به حق بازاریان از درخواست های اصلی و اولویت نخست اتاق اصناف هرمزگان است. وی در ادامه به ظرفیت های عظیم جامعه اصناف و بازاریان اشاره کرد و افزود: اصناف چه پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و چه پس از آن همیشه یار و یاور انقلاب اسلامی بوده اند و یکی از پشتوانه‌های اصلی نظام به شمار می‌روند.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران ضمن بیان اینکه ارزش و اهمیت اصناف و کسبه در دین مبین اسلام بسیار بالا است، افزود: ٤٠ هزار کسبه در استان و ٢٠ هزار واحد صنفی در مرکز هرمزگان فعالیت دارند که می‌تواند به اقتصاد استان رونق دهند. باصره ادامه داد: بنابراین با توجه به اهمیت این قشر تاثیرگذار در اقتصاد کشور، نمی‌توان نسبت به رفع مشکلات و دغدغه آنان بی‌تفاوت بود.

رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان اضافه کرد:  اصناف در شرایط سخت اقتصادی به خصوص در سال جاری با توجه به نوسان قیمت ها، گرانی‌ها و غیره که هم بر مردم و هم بر اصناف و کسبه فشار آمده، به خوبی تاکنون این شرایط را مدیریت کرده‌اند و امیدوارم به زودی این شرایط سخت سپری شود. وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از استاندار هرمزگان به موجب ابلاغ دستور به دستگاه‌ها و صنایع استان در راستای تامین کالا و خدمات مورد نیاز مجموعه خود از صنوف استان خاطر نشان کرد: در ارتباط با رسیدگی به رفع مشکلات اصناف در استان بایستی تقسیم کار کرد، از جمله در اداره کل امور مالیاتی، در حوزه مدیریت شهری و درحوزه امور اقتصادی، برنامه ریزهای مناسب انجام شود. 

باصره در بخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر از مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، معاونت ها و ادارات متولی حوزه اصناف بیان کرد:  همکاری، حمایت و نظارت های این سازمان همواره موجبات دلگرمی اصناف و رونق بازار بوده و خواهد بود.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها