معاون استاندار:

لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا/ مجتمع‌های تجاری پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند



معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به فصل گردشگری در استان ، دقت و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مجتمع های تجاری و بازارها و دیگر اماکن گردشگر پذیر صورت گیرد و در ورودی مجتمع ها رعایت همه موارد تذکر داده شود.

 

به گزارش صبح ساحل، علی رئوفی روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز با توجه به روند افزایشی ابتلا به سویه اومیکرون از برگزاری همایش ها خودداری کنند و نشست های ضروری نیز با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.
رئوفی تصریح کرد: ارائه آموزش های عمومی روش های پیشگیری از ابتلا به کرونا و همچنین لزوم تزریق واکسن کرونا به صورت گسترده‌تر تداوم یابد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر لزوم توجه جدی مردم به تزریق واکسن کرونا به خصوص دوز سوم در راستای افزایش ایمنی در برابر سویه اومیکرون ویروس کرونا تاکید کرد.


رئوفی ادامه داد: جلوگیری از تجمع غیرضروری، استفاده از ۲ ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و تهویه مناسب در اماکن عمومی از موارد مهمی است که برای پیشگیری از ابتلا به سویه اومیکرون باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها