به مناسبت روز پدر برگزار شد

دوره آموزشی مینی گلف ویژه کادر درمان



به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر یک دوره آموزشی مینی گلف ویژه کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

    

به گزارش صبح ساحل ، بیژن شبانکاره در حاشیه این دوره آموزشی گفت: حضور کادر درمان در این برنامه آموزشی با توجه به مشغله ای که داشتند مایه مباهات ما در هیات گلف بود.
عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور بیان داشت: توسعه ورزش مینی گلف در استان یکی از اهداف ما می باشد و برای تحقق این مهم با برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات استانی و حضور در تورنومنت های ملی از هیچ تلاشی فروگذار نخوایم کرد.
وی افزود: برای توسعه ورزش گلف فعالیت های زیادی انجام شد از جمله راه اندازی هیات های شهرستانی و ساخت چندین زمین مینی گلف؛ اما نیاز استان را بیش از این است و ما درخواست داریم برای راه اندازی زمین مجموعه خلیج فارس نگاه ویژه ای به هرمزگان صورت پذیرد.
رئیس هیات گلف ادامه داد: برای راه اندازی این رشته از ظرفیت نیروهای توانمند بومی استان استفاده شده است.
عضو هیئت رئیسه مینی گلف عنوان داشت: برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری گلف نیز در جهت ارتقاء نرم افزاری این ورزش در دستور کار است و به صورت مستمر انجام می پذیرد.
وی در پایان ضمن قدر دانی از  مردم هرمزگان و شهرداری ناحیه چهار به ویژه  پاسلارزاده به جهت همراهی و همکاری مستمری که با هیات گلف داشتند گفت: این همراهی و حمایت ها موجب رشد و توسعه ورزش در استان می شود و ما نیز در هیات گلف از این موضوع استقبال خواهیم کرد.
نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در ادامه افزود: افتخار داشتیم در کنار همکاران شورای اطلاع رسانی استان و همکاران کادر درمان در این دوره آموزشی که توسط هیات گلف برگزار شد باشیم.
وی گفت: حضور در کنار اعضای هیات گلف تجربه جدیدی بود برای ما و انجام فعالیت هایی که در نظر گرفته بودند موجب ایجاد استراحت فکری برای همکاران گردید.
این مقام مسئول ضمن استقبال از رویکرد هیات گلف استان تصریح کرد: پیگیر هستیم برنامه های ورزشی را برای کادر درمان و خانواده آن ها با همکاری خانواده گلف استان تدارک ببینیم و با توجه به استرس هایی که از زمان شیوع ویروس کرونا درگیر آن بودند این فعالیت ها موجب آرامش روانی و جسمی کادر درمان خواهد شد.
نوروزیان در پایان ضمن قدر دانی از هیات گلف و شهرداری ناحیه چهار بندرعباس افزود: از مردم نیز دعوت می کنیم برای کاهش استرس و افزایش سلامتی جسمی به ورزش اهمیت بدهند و تحرک بیشتری داشته باشند.
لازم به ذکر است مربیان این دوره آموزشی خانم ها نجمه پویافر، زرى شجاعی، زهراجمالی و آرزو مرادى بودند.

دوره آموزشی مینی گلف ویژه کادر درمان

دوره آموزشی مینی گلف ویژه کادر درمان

دوره آموزشی مینی گلف ویژه کادر درمان

دوره آموزشی مینی گلف ویژه کادر درمان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها