معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری:

توسعه صادرات در هرمزگان نیازمند تدوین سند توسعه است



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان با اشاره به ظرفیت های ویژه استان برای توسعه صادرات، گفت: برای پیشبرد امور در این حوزه نیازمند تدوین سند توسعه صادرات برای هرمزگان هستیم.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، علی فیروزی در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان، اظهار کرد: این سند به عنوان نقشه راه توسعه ز، باید شامل موارد مختلف و کامل از جمله حمل و نقل کالا، بازاریابی، آموزش و برگزاری نمایشگاه های معرفی کالاهای تولیدی استان باشد.

این مقام مسوول ادامه داد: ارایه آموزش به تولیدکنندگان کالا و محصولات در استان هرمزگان، با هدف تولید کالاهای مناسب برای صادرات به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید برای بسته‌بندی مناسب کالا، بازاریابی و شناخت بازارهای هدف در کشورهای مختلف به خصوص در کشورهای همسایه، در راستای توسعه صادرات کالاهای تولیدی استان هرمزگان، برنامه‌ریزی و اقدام مناسب داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بیان داشت: همچنین تسهیل فرآیندهای صادراتی در استان هرمزگان با هدف توسعه صادرات، از موارد لازم و ضروری است.

وی تاکید کرد: توسعه صادرات یکی از راه های مهم رونق تولید و اشتغال و تقویت پول ملی است و همه ما باید حامی صادرکنندگان کالا باشیم و کمک ها و خدمات لازم را به آنها ارایه دهیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها