رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش:

هتل‌های کیش با ۱۹ هزار تخت آماده پذیرایی از گرشگران هستند



رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش گفت: ۵۰ هال این جزیره در ایام نوروز با اولویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده پذیرایی از مسافران هستند.

به گزارش صبح ساحل، «مسیح اله صفا»، رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش گفت: هم اکنون در این جزیره ۵۰ هتل با پنج هزار و ۲۲۰ اتاق و ۱۹ هزار تخت وجود دارد که همه آنها در ایام نوروز پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور هستند. وی با بیان اینکه به نظر جامعه هتلداران کرونا همچنان با شدت خود وجود دارد افزود: به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی را برای حفظ سلامتی گردشگران مقدم بر پذیرش مسافر می دانند.

رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش یادآور شد: گندزدایی و ضدعفونی مرتب اتاق های هتل ها پس از خروج مسافران در اولویت هتل های کیش بوده و از مسافران نیز درخواست می شود حتما هنگام سفر به این جزیره به ویژه حضور در هتل ها از ماسک استفاده کنند. وی یادآور شد: جامعه هتل داران در راستای حفظ حداکثری رعایت پروتکل های بهداشتی قبل از شروع سفرهای نوروزی طی بازدیدهای مختلف از هتل ها مجددا بر رعایت پروتکل ها و اموزش پرسنل جدید در خصوص رعایت موازین بهداشتی تاکید کرده تا در نوروز شاهد سفری سالم برای مسافران باشیم.

صفا گفت: جامعه هتلداران هر هتل دار را به عنوان یک بازرس افتخاری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی می داند با همکاری مرکز توسعه سلامت بازدیدهای متعددی از هتل های جزیره در ایام نوروز خواهد داشت.

۵۰ هتل فعال جزیره کیش شامل ۱۳ هتل پنج ستاره، ۱۴ هتل چهار ستاره،۱۳ هتل سه ستاره و چهار هتل ۲ ستاره در جزیره کیش فعال است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها