از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون؛

بیش از ۸۷ هزار مسافر وارد جزیره کیش شدند



دبیر ستاد نوروزی جزیره کیش گفت: در هفت روز گذشته از آغاز سفرهای نوروزی ۸۷ هزار و ۳۶۲ مسافر وارد این جزیره شدند.

به گزارش صبح ساحل، «جواد جمالی»، دبیر ستاد نوروزی جزیره کیش گفت: فعالیت ارایه خدمات نوروزی به مسافران از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است و این تعداد مسافر تا روز گذشته دوم فروردین از مسیرهای دریایی و هوایی وارد جزیره شده اند. وی با بیان اینکه اضافه کرد: تا پایان دومین روز از فروردین ۳۶ هزار و ۳۸۹ نفر با استفاده از کشتی و ۵۰ هزار و ۹۷۳ نفر نیز با استفاده از هواپیما به کیش سفر کرده اند.

جمالی با اشاره به اینکه در این مدت ۳۶۳پرواز رفت و برگشت در فرودگاه بین المللی کیش دایر شده و هفت هزار و ۶۷۰ خودرو نیز با استفاده از کشتی به داخل جزیره وارد شده است افزود: بیشترین تعداد ورود مسافر به جزیره در ایام نوروز شامل هفت هزار و ۸۶۸ نفر با ۵۷ پرواز  در ۲۷ اسفند سال گذشته و ۱۱ هزار و ۴۰ نفر و ۲ هزار و ۴۳۱ دستگاه خودرو  در یکم فروردین با استفاده از شناور به کیش وارد شده اند. وی افزود: در این مدت پنج هزار و ۷۴۰ خودرو و ۲۲ هزار و ۹۶۰ نفر از بندر چارک، یک هزار و ۹۳۰ دستگاه خودرو و هفت هزار و ۷۲۰ نفر از بندر آفتاب و همچنین پنج هزار و ۷۰۹ نفر توسط شناور (اتوبوس دریایی) به این جزیره وارد شده اند.

جمالی افزود: ۱۱ کمیته فعال ستاد نوروزی این جزیره در بخش های مختلف نسبت به خدمات ارایه شده شامل هتل ها و مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز تفریحی، کلوپ  و تفریحات دریایی و غواصی، شناورهای تفریحات دریایی، رستوران ها و مراکز پذیرایی، کنسرت و جنگ شبانه، اصناف تجاری و خدماتی نظارت کامل دارند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها