معرفی چهره برگزیده سال هنر انقلاب استان هرمزگان



 در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امین نعیمی به عنوان چهره برگزیده سال هنر انقلاب استان هرمزگان معرفی شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، امین نعیمی هنرمند جوان و مربی سرود کانون فرهنگی هنری سقای حسین حکمی شهرستان میناب  است که امروز یکشنبه ۲۸ فروردین در مراسم تجلیل از هنرمندان استان هرمزگان به عنوان چهره برگزیده هنر انقلاب این استان در سال ۱۴۰۰ معرفی و تندیس این عنوان به وی اهدا شد.

در این مراسم همچنین علی پیشدار، فاطمه حسینی و صادق گرجی زاده در رشته هنرهای تجسمی، مصیب داوری در رشته هنرهای نمایشی، محسن عباسی در رشته هنرهای تصویری، معصومه هوشمند در رشته ادبیات پایداری و امیر حسین والا در رشته آفرینش های ادبی به عنوان نامزدهای چهره برگزیده سال هنر انقلاب استان هرمزگان در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند.

در ابتدای این مراسم رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان، داشتن سوابق آموزش هنر به جوانان، فعالیت موثر در جبهه فرهنگی انقلاب، جریان سازی فرهنگی همسو با انقلاب اسلامی در استان و کسب موفقیت در جشنواره‌های ملی را از مهم‌ترین شاخصه‌های معرفی چهره‌های شاخص هنر انقلاب و نیز چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد.

سعید عبدلی زاده از امین نعیمی به عنوان هنرمندی جوان، متعهد، جریان ساز و موفق نام برد که علاوه بر تولیدات و فعالیتهای ارزشمند هنری در سال‌های گذشته به ویژه در سال ۱۴۰۰ در زمینه احیا گروه‌های سرود، تربیت هنرمندان نوجوان و جریان سازی هنری در استان نقش فعالی داشته است.

 از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ فروردین ماه در تقویم رسمی کشور به مناسبت شهادت شهید سید مرتضی آوینی به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها