نشریه پرتغالی:

روزه‌داری، گرسنگی طارمی را برای گلزنی کم نکرد



نشریه پرتغالی آبولا به تمجید از روزه‌داری «مهدی طارمی» مهاجم ایرانی تیم پورتو و عملکرد بسیار خوب او در ماه مبارک رمضان پرداخت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، نشریه آبولا پرتغال در گزارشی به روزه‌داری مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ماه مبارک رمضان پرداخت و از عملکرد او در لیگ پرتغال تمجید کرد. این سایت نوشت: روزه در ماه رمضان گرسنگی گلزنی طارمی را کم نکرد. این بازیکن ایرانی در دو بازی اخیر لیگ چهار بار گلزنی کرد و عملکرد بسیار خوبی بر جای گذاشت.

هنوز یک بازی از این ماه باقی‌مانده و همانطور که سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو پیش‌بینی کرده بود، طارمی و زایدو سانوسی دو بازیکن مسلمان این تیم بدون از دست دادن توانایی‌های خود توانستند بازی‌ها را مدیریت کرده و بهترین نمایش خود را ارائه دهند. 

کونسیسائو در این خصوص حمایت کامل خود را از بازیکنان مسلمان خود داشت و از روزه‌داری آن‌ها حمایت کرد. 

تیم فوتبال پورتو در حال حاضر با ۸۲ امتیاز و با اقتدار در جایگاه صدر لیگ پرتغال قرار گرفته است. اسپورتینگ لیسبون نیز با ۷۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

 

گفتنی است که نشریه matchday۳۶۵ در گزارشی به معرفی برترین مهاجمان در هفت لیگ معتبر اروپایی پرداخت که در بین این افراد نام مهاجم ایرانی پورتو هم به چشم می خورد.

این نشریه بر اساس تعداد گلزنی و گلسازی بازیکنان به آنها نمره داد که طارمی بر این اساس در رده هشتم این فهرست قرار گرفت.

ستاره تیم ملی کشورمان این فصل ۲۸ گل به ثمر رسانده و ۱۲ بار نیز برای هم تیمیهایش گلسازی کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها