توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قشم



فرمانده سپاه قشم از توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب طرح مواسات وکمک های مومنانه از سوی این نهاد مقدس بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا افزود: سپاه شهرستان در ارتباط با کمک های مومنانه به دستور فرمانده معظم کل قوا و در راستای محرومیت زدایی و کمک به افراد محروم و کم تر برخورد جامعه اقدام به توزیع این بسته ها کرده است.

وی ادامه داد: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج نقش اصلی را در جمع‌ آوری، سازماندهی و توزیع کمک‌های مومنانه و رساندن این کمک‌ها به دست اقشار نیازمند ایفا می‌کنند.

فرمانده سپاه قشم اضافه کرد: این بسته های معیشتی توسط سپاه قشم، خیرین و نیکوکاران تهیه شده و ارزش هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان است که بین نیازمندان و خانواده های کم بضاعت و کم تر برخوردار متاثر از کرونا توزیع می شود.

سرهنگ امیری کیا توضیح داد: این بسته ها شامل اقلام مصرفی ضروری خانوار از جمله برنج، روغن، گوشت سفید و ماکارونی است.

در آیین توزیع این بسته های کمک معیشتی در قالب طرح مواسات و کمک های مومنانه حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم اظهار کرد: این بسته ها با مشارکت سپاه ناحیه قشم، سازمان منطقه آزاد قشم، کمیته امداد امام خمینی(ره)، موکب انصار المهدی، بخشداران، خیرین و نیکوکاران جمع آوری شده که در بین نیازمندان توزیع می شود. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها