فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس:

آتش نشانی جام قهرمانی را بالای سر برد 



مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس با قهرمانی تیم آتش نشانی بندرعباس به پایان رسید.
           
    
به گزارش صبح ساحل، چهار تیم آتش نشانی، شهرداری منطقه سه،  مدیریت پیشگیری تخلفات شهری و سازمان فرهنگی ورزشی بازی های فینال و رده بندی چهاردهمین دوره المپیاد ورزشی یادواره شهید ابراهیم هادی را برگزار کردند.
در دور مقدماتی این مسابقات ۱۵ تیم در سه گروه باهم بازی کردند‌ که در گروه اول پنج تیم شهرداری منطقه سه، آتش نشانی،  فاوا، اجرائیات و شهرداری منطقه چهار ، در گروه دوم پنج تیم حوزه معاونت ها،  مدیریت تخلفات شهری ، پسماند،  شهرداری منطقه یک و سازمان حمل و نقل و در گروه سوم پنج تیم سازمان فرهنگی ورزشی، شهرداری مرکزی،  ساماندهی مشاغل،  شهرداری منطقه دو و سازمان سیما و منظر با‌هم رقابت کردند.
در پایان بازی های دور مقدماتی و در گروه اول تیم شهرداری منطقه چهار با ۱۰ امتیاز  و تفاضل گل بهتر اول شد.  آتش نشانی با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم ایستاد. تیم شهرداری منطقه سه با شش امتیاز سوم،‌ تیم اجرائیات با یک امتیاز چهارم و تیم فاوا هم با یک امتیاز پنجم‌ شد. در گروه دوم  تیم حمل و نقل با ۱۰ امتیاز اول شد. شهرداری منطقه یک با ۹ امتیاز دوم ، تیم مدیریت  تخلفات شهری با شش امتیاز سوم ، تیم حوزه معاونت ها با چهار امتیاز چهارم و تیم پسماند بدون امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت.  در گروه سوم تیم سیما و منظر با ۸ امتیاز در جای نخست قرار گرفت. سازمان فرهنگی ورزشی با ۷ امتیاز دوم شد. شهرداری مرکزی با شش امتیاز سوم ، شهرداری منطقه دو با چهار امتیاز چهارم و تیم سازماندهی مشاغل با سه امتیاز پنجم شد.
بدین ترتیب از گروه اول تیم های شهرداری منطقه چهار  و سازمان آتش نشانی ، از گروه دوم تیم های حمل و نقل و  شهرداری منطقه یک و از گروه سوم تیم های سیما و منظر و سازمان فرهنگی ورزشی به همراه  دو تیم سوم برتر شهرداری منطقه سه و مدیریت تخلفات شهری به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
 در دیدارهای مرحله یک چهار نهایی تیم آتش‌نشانی با تیم سیما و منظر بازی کرد که تیم آتش نشانی ۳ بر ۱ از سد سیما و منظر گذشت. تیم سازمان فرهنگی ورزشی با  نتیجه سه بر یک تیم‌ منطقه چهار را شکست داد.
دیدار تیم‌ های مدیریت تخلفات شهری و حمل و نقل نیز با تساوی یک یک پایان یافت و تیم تخلفات در ضربات پنالتی با کسب نتیجه ۵ بر ۴ پیروز میدان شد.
بازی تیم های  منطقه سه و منطقه یک با تساوی سه سه به پایان رسید و تیم منطقه سه با کسب پیروزی ۶ بر ۵ در ضیافت پنالتی‌ها، راهی دور نیمه نهایی شد.
به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی،  آتش‌نشانی و تیم  مدیریت تخلفات شهری برابر هم صف آرایی کردند و تیم سازمان فرهنگی ورزشی و شهرداری منطقه سه برابر هم قرار گرفتند. در این مرحله تیم آتش نشانی  ۷ بر سه مدیریت پیشگیری رفع تخلفات شهری را برد و فینالیست شد و تیم شهرداری منطقه سه پنج بر یک از سد سازمان فرهنگی ورزشی گذشت و به فینال رسید. در دیدار رده بندی تیم مدیریت پیشگیری رفع تخلفات شهری  سه بریک سازمان فرهنگی ورزشی را برد و سوم شد. 
بازی فینال بین تیم هاي آتش نشانی و شهرداری منطقه سه  در سالن فجر بندرعباس با حضور دهقانی معاون خدمات شهری شهرداری،  سالاری و کناری نژاد عضو های شورای شهر، امین شاهی معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری،  فرامرز عیانی مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس،  رضا هنگام پور رئیس کمیته ورزش و تفریحات سالم شهرداری،  حاج آقا باستین مشاور شورای شهر، لیاقت مدیرعامل سازمان آتش نشانی، نوک زاده از حراست شهرداری مرکزی و عاشوری رئیس مرکز اسناد تاریخی شهرداری بندرعباس برگزار شد و تیم آتش نشانی موفق شد با نتیجه شش بر یک حریف خود را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
در پایان این مسابقات مصطفی کهوری از تیم آتش نشانی با ۱۳ گل زده آقای گل شد. حسین شریفی از تیم حمل و نقل به عنوان بهترین دروازه بان، مرتضی حمزه ای از تیم شهرداری منطقه سه به عنوان فنی ترین بازیکن و  محمد حسین نژاد سرمربی تیم آتش نشانی به عنوان بهترین مربی انتخاب شدند. جام اخلاق اين دوره از مسابقات را تیم شهرداری منطقه چهار از آن خود کرد. 
داوری این دوره از مسابقات بر عهده  مهدی جلوداری ،  محسن قاسمپور، مهدی صادقی، مهرداد هاشمی پور ، مهران هاشمی پور،  علی اکبر سحر خیز،  محمد جواد رئیسی ، محمد رضا علی پور ، وحید دهقانی،  آیدین میرزاده،  مجید ابراهیم زاده افشار و احمد رضا قاسم پور بود. محمود رئیسی،  هادی رئیسی، علی کنتور تبریزی، محمد رضا سعیدی ، کاوه جهانبخش،  مسعود دیروار، علی اکبر محمودی،  رضا کوهساری،  کیوان سارانی، رضا آژ، حمید مرادی،  مهزیار محمد نژاد،  پویا شنوازی، علیرضا کناری، حسین مرسلی،  اسماعیل جمعه پور، وهاب عسکری، مهران عسکری زاده و مهرداد شهدوست عوامل برگزاری این دوره از مسابقات بودند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها