شهردار مادرید:

امباپه را رئالی بدانید



لوئیس آلمیدا، شهردار مادرید معتقد است کیلیان امباپه دیگر چیزی تا پیوستن به رئال فاصله ندارد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته "ورزش سه"، نشریات اسپانیایی روز گذشته از توافق نهایی کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن با رئال مادرید خبر دادند و انتقال این بازیکن به برنابئو را تقریبا قطعی می‌دانند. طبق گزارش‌های رسیده از اسپانیا، امباپه در نهایت با پاداش و دستمزدی نجومی در مذاکرات پایانی‌اش با رئال رضایت داد تا قرارداد امضا کند.

 

  

طبق توافق حاصل شده امباپه برای انتقال به رئال پاداشی 100 میلیون یورویی دریافت می‌کند. این میزبان از پاداش به یک بازیکن در تاریخ باشگاه مادریدی بی سابقه است و بیشترین رقم به شمار می‌آید اما هنوز خبری از اعلام رسمی نیست و امباپه به زمان بیشتری برای تصمیم گیری نهایی نیاز دارد.

امروز لوئیس مارتینز آلمیدا، شهردار مادرید در مصاحبه با کادناسر و در مورد امباپه خبری داد که باعث خوشحالی بیشتری هواداران رئال شد. 

 

  

از دو روز پیش امیر قطر در مادرید حضور دارد و در این مدت با پادشاه اسپانیا و سران اقتصادی این کشور دیدار داشته است. شهردار نیز روز گذشته با امیر و نیز ناصر الخلیفی، مدیر پی‌اس‌جی دیدار داشت و شام را در یکی از رستوران‌های مادرید صرف کردند. آلمیدا که از دوست داران اتلتیکو است، در این‌رابطه گفت:«در ضیافت شام برای اینکه بین‌مان صلح برقرار شود، از همان ابتدا گفتم که من هوادار اتلتیکو هستم(با خنده). در مورد امباپه باید بگویم که پس از دیدار با امیر قطر و الخلیفی، ارزیابی‌ام این است که کار انتقال بازیکن به رئال تقریبا تمام شده است.»

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها