افتتاح کارگاه تولید مکانیزه پوشاک در بند نسوان زندان بندرعباس



همزمان با هفته قوه قضاییه کارگاه تولید مکانیزه پوشاک در بند نسوان زندان بندرعباس روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان هرمزگان افتتاح شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، با افتتاح این کارگاه تولید مکانیزه پوشاک که با کمک خیران در بند نسوان زندان بندرعباس راه اندازی شده، برای ۴۰ نفر از زندانیان زن به صورت مستقیم و ۷۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این مراسم با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها و بسیج همه امکانات به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.
مجتبی قهرمانی اظهارداشت: تداوم اقدام های اصلاحی و اشتغال زایی در زندان ها و استفاده از مجازات های جایگزین حبس با افزایش ساختارهای مناسب آموزشی در سطح استان می تواند در تامین معیشت مددجویان و کاهش مشکلات خانواده های آن‌ها و سالم سازی محیط زندان بسیار موثر و مفید باشد.
وی ادامه داد: ارائه تسهیلات اشتغال به کار و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها، باید در اولویت قرار بگیرد تا ضمن کسب درآمد و روزی حلال برای زندانی از دغدغه‌های اقتصادی خانواده‌ او نیز کاسته شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها