آغاز ثبت‌نام متقاضیان مسکن ملی در بندرعباس از 15 تیر



مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت:ثبت نام از متقاضیان فاقد مسکن در بندرعباس و دیگر شهرستان‌های استان 15 تیر آغاز می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اظهارکرد: برای تأمین زمین به منظور احداث مسکن ملی اقدامات مختلفی صورت گرفت تا در نهایت زمینی در بلوار راه آهن با وسعت 170 هکتار برای این منظور نهایی شده است.

وی افزود: با توجه به نهایی شدن اختصاص این زمین برای اقدام ملی مسکن، ثبت نام از متقاضیان از 15 تیرماه آغاز می‌شود.

کمالی همچنین با بیان این که پس از ثبت نام و تکمیل وجه، اقدام برای ساخت مسکن بلافاصله آغاز خواهد شد، عنوان کرد: ظرفیت 5 هزار واحد در گام اول برای مسکن ملی در بندرعباس در نظر گرفته شده است که بر این اساس متقاضیان باید 40 میلیون تومان آورده اولیه را واریز و هر واحد مسکونی 350 میلیون تومان نیز تسهیلات خواهد داشت.

 

گفتنی است که پیش از این، «شهریار نوری‌زاده»، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان گفته بود که در هرمزگان پنج هزار و 700واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای متقاضیان ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: این در قالب بنیاد ساخت و گروه های ساخت در استان هرمزگان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان اجرا می شود که اعتبار  این طرح از محل تسهیلات بانک مسکن و آورده متقاضیان تامین می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان به مبلغ تسهیلات و سهم آورده متقاضیان نیز اشاره کرد و گفت: برای واجدین شرایطی که سهم آورده خود را به مبلغ 600میلیون ریال تکمیل کرده‌باشند، مبلغ یک میلیارد ریال نیز تسهیلات از سوی بانک مسکن پرداخت می‌شود تا بتوان واحدها را تکمیل کرد. نوری‌زاده اظهارکرد: قیمت واحدها نیز براساس قیمت تمام شده مسکن محاسبه خواهد شد و مابقی مبلغ هزینه ساخت نیز از سوی متقاضیان تامین خواهد شد.

لازم به ذکر است که در یازدهم خردادماه سال جاری نیز کلنگ سه پروژه‌ی مسکن ملی در شهر بندرعباس و در شهرک پیامبر اعظم(ص) با حضور استاندار هرمزگان، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی بر زمین زده شد.

غیرقابل انتشار: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها