رییس اداره فرهنگ و ارشاد بستک خبر داد:

اهالی فرهنگ و هنر در صندوق اعتباری فرهنگ ثبت نام کنند



هنرمندان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه جهت ثبت‌نام و تمدید عضویت خود در صندوق اعتباری هنر اقدام کنند
به گزارش صبح ساحل,  محمد محمدی زاده رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بستک با اعلام اینکه  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درجهت حمایت از  هنرمندان، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ها  تسهیلات و خدمات (هنر کارت، بیمه و ...)  فراهم کرده  است  
افزود :این تسهیلات به صورت عضویت در صندوق اعتباری هنر است و در صورتی به هنرمند متقاضی در گرایش های مختلف هنری، خبری و... شامل می شود که فرد شرایط عضویت را داشته باشد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک اظهارکرد: در این طرح که چند سال است از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شده، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه می توانند با مراجعه به روسای انجمن ها و مطالعه فایل pdf آیین نامه و یا تماس با اداره شهرستان و آگاهی از شرایط نسبت به تکمیل اسناد و مدارک خود اقدام کنند.
وی  متذکر شد: هنرمندان برای عضویت در صندوق اعتباری هنر و هنر کارت مهلت دارند تا پایان نیمه اول شهریور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند زیرا بعد از مهلت تعیین شده سایت غیرفعال خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بستک در پایان خاطر نشان کرد : متقاضیان پس از دریافت معرفی نامه از اداره شهرستان به سایت صندوق اعتباری هنر به آدرس honarcredit.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و بارگذاری مستندات خود اقدام کند.متقاضیانی که قبلا عضو صندوق اعتباری هنر بوده و جدیدا پیامک برایشان ارسال شده نیز لازم است مجدد اسناد و مستندات هنری خود را بارگذاری کنند. 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها