مرگ و مجروحیت 12 نفر در جاده‌های هرمزگان  



سوانح جاده‌ای برون شهری هرمزگان از پنجشنبه 13 تا دوشنبه 17 مردادماه جاری مرگ 2نفر و مجروحیت 10سرنشین خودرو و موتورسیکلت را رقم زد. 
به گزارش صبح ساحل، رییس پلیس راه هرمزگان در این خصوص گفت: در ایام تعطیلات گذشته به علت عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه از جانب رانندگان ، 9فقره  تصادف فوتی و جرحی رخ داد.
سرهنگ مهدی نیکبخت افزود: در این رابطه 10 نفر مجروح شدند و 2 نفر جان سپردند. وی اکثر  حوادث جاده ای را در این مدت از ساعت 16 تا 22 خواند و ادامه داد: بیشترین تصادفات مربوط به مسیرهای  سمت شرق استان بوده است. سرهنگ نیکبخت 4 مورد تصادفات را مرتبط با موتورسواران اعلام کرد که یک نفر از موتورسواران فوت و 3 نفر دیگر مصدوم و روانه مراکز درمانی شدند. 
رییس پلیس راه هرمزگان از رانندگان  خواست به مقررات راهنمايي و رانندگي احترام وسرعت مطمئنه در حين رانندگي رعایت کنند که هرگونه حادثه اي در جاده ها جلوگيري شود.
سرهنگ نیکبخت سرعت غیرمجاز را از عوامل اصلی در وقوع تصادف و موثر بر شدت تصادف و آسیب دیدگی اعلام کرد و گفت:‌در بسیاری از تصادفات منجر به فوت و آسیب دیدگی شدید، سرعت غیرمجاز خودرو نیز وجود داشته است. در واقع سرعت‌های سرسام آور هم احتمال وقوع تصادفات را افزایش می‌دهد، هم شدت آسیب را در صورت تصادف بیشتر می‌کند و هم آرامش دیگر رانندگان را به خطر می‌اندازد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها