دستگیری سارق زورگیر تلفن همراه در قشم



سرپرست انتظامی شهرستان قشم از دستگیری سارق زورگیر تلفن همراه از موتور سیکلت سواران در یکی از مراکز خرید این جزیره خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عبدالرحیم دهقان اظهار کرد: با اعلام وقوع زورگیری از سوی یک نفر زورگیر از موتور سیکلت سواران در بعضی از محله های قدیمی شهر قشم واحدهای گشت انتظامی با هوشیاری کامل به گشت زنی های هدفمند پرداختند.

وی در خصوص شیوه و شگرد مورد سرقت گفت: این متهم با استفاده از چاقو جلوی موتور سیکلت سواران قشمی را می گرفت، با تهدید سلاح سرد بر ترک موتور آنان می نشست و آنها را با خود به سمت محله های قدیمی شهر می برد تا موبایل و پول های آنان را سرقت کند.

سرپرست انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: این فرد زورگیر با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در یکی از مراکز خرید این جزیره شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در کم تر از ۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ دهقان به قشموندان توصیه کرد: در حد امکان از رفت و آمد از مسیرهای خلوت و فاقد روشنایی در ساعت های غیر شلوغ شبانه روز خودداری و سعی کنند از حمل پول نقد زیاد و موبایل های گران قیمت با خود بپرهیزند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به سرعت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها