شهرداری بندرعباس در هفته دولت برگزار کرد:

رونمایی و افتتاح ۱۲ پروژه شهرداری بندرعباس با مجموع اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال


نویسنده: سامیه طهورنیان

 عصر امروز و به مناسبت هفته دولت ۱۲ پروژه شهرداری بندرعباس به بهره برداری رسید. در این مراسم شهردار بندرعباس به همراه استاندار هرمزگان، «احمد مرادی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس، اعضای شورای شهر، مدیران مناطق شهرداری و جمعی از مسئولان بندرعباس حضور داشتند.
  
         
به گزارش صبح ساحل، عصر امروز و به مناسبت هفته دولت ۱۲ پروژه شهرداری بندرعباس با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری عموم رسید.
 در نخستین مرحله، پروژه تمثیل شهید سلیمانی و پروفسور خشنود با اعتبار چهارو نیم میلیارد ریال در ابعاد ۳×۴ رونمایی شد و در گام بعدی بلوار معراج با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، پارک بانوان جهان آرا با اعتبار ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال و بوستان ساحلی صدف با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند. 
مجریان این طرح ها، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، شهرداری منطقه یک و سه، حوزه معاونت عمرانی، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، آرامستان بندرعباس و سازمان پسماند شهرداری بندرعباس، نام برده شد. 
  
در پایان این مراسم، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس و سایر مسئولان از دست اندرکاران و مجریان این طرح به پاس کوشش و تلاششان، تجلیل و قدردانی ویژه شد.
      
مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها گفت: بزودی در کنار پارک ساحلی صدف، کلنگ‌زنی ساخت فانوس دریایی بزرگی را خواهیم داشت که عملیاتق طراحی آن در حال اتمام است.
 
 
وی تشریح کرد: بوستان ساحلی صدف با فضای سبز مناسبی تدارک دیده شده و درختان کاشته شده در آن نیز مثمر و سایه دار هستند.
نوبانی از ویژگی های پارک ساحلی صدف، پارک کودکان، زمین والیبال ساحلی،  آسفالت رنگی ویژه پیاده روی عنوان کرد و گفت: در ادامه این پروژه ها برنامه داریم تا ساحل پشت شهر را تا بندر شهید حقانی برای پیاده روی و استفاده معلولان مهیا کنیم. وی از رونمایی یک دستگاه ساحل روب برای ساحل خبر داد.
«مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان با اشاره به سایر پروژه‌های حوزه شهری تاکید کرد: عملیات اجرایی میدان سایت در موقعیت ورودی شهر با منابع و اعتبارات قابل توجه بزودی آغاز می‌شود، پل پیامبر اعظم و طرح‌هایی هم که قبلا قولش را به مردم داده بودیم با همت شهردار و اعضای شورای شهر کلنگ‌زنی شده است و خوشبختانه پیشرفت مناسبی دارد، آمادگی داریم که اگر طرح جدیدی از سوی شهرداری یا شورا معرفی شود بسته سرمایه‌گذاری برای آن تهیه و در تخصیص اعتبارات به شهرداری کمک کنیم.
  
رونمایی و افتتاح ۱۲ پروژه شهرداری بندرعباس با مجموع اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال
رونمایی از «تمثیل شهید سردار سلیمانی و پروفسور خشنودی» و «افتتاح بلوار معراج» 
رونمایی از «تمثیل شهید سردار سلیمانی و پروفسور خشنودی» و «افتتاح بلوار معراج» 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها