به میزبانی بندرعباس برگزار شد

مسابقات فیزیک، ماسکولار فیزیک و فیزیک کلاسیک



مسابقات فیزیک، ماسکولار فیزیک و فیزیک کلاسیک به میزبانی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، دومین دوره مسابقات فیزیک، ماسکولار فیزیک و فیزیک کلاسیک یادواره مرحوم سهیل خالدی به میزبانی شهرستان بندرعباس با برتری تیم‌های مختلف به کار خود پایان داد.


این مسابقات با حضور «حسین اخلاقی»، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، امید جبلی مشاور عالی فدراسیون و نایب رئیس کمیسیون داوران جهانی، کدخدازاده داور بین‌المللی، اعضای هیئت رئیسه بدنسازی و پرورش اندام استان، روسا هیات‌های شهرستان‌ها، سرپرستان، مربیان و ورزشکاران به کار خود پایان داد.


ورزشکاران حاضر در این مسابقات در رشته‌های فیزیک، ماسکولار فیزیک، فیزیک کلاسیک در رده سنی جوانان ‌‌بزرگسال به رقابت پرداختند.


۸۷ ورزشکار از ۱۱باشگاه مختلف برای کسب مقام برتر و عناوین قهرمانی در یادواره مرحوم سهیل خالدی رقابت کردند که در رشته فیزیک  باشگاه میثم جنوب  با ۵۱ امتیاز مقام اول را کسب کرد.  باشگاه دليران  با ۵۱ امتیاز  دوم شد و باشگاه رادمهر  با ۳۷ امتیاز  در مکان سوم ایستاد.

در مسابقات اورال فیزیک بزرگسالان:  ایمان حسن‌زاده از باشگاه ميثم جنوب بر سکوی قهرمانی ایستاد.
در رشته فیزیک کلاسیک ،  باشگاه بردیا  با۴۹ امتیاز  اول، باشگاه دلیران با ۴۵ امتیاز دوم و باشگاه میثم جنوب با ۳۹ امتیاز در مکان سوم ایستاد.

در اورال دسته فیزیک کلاسیک، محمدرضا نیکویی از باشگاه زرین عنوان قهرمانی را کسب کرد.‌

این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر استان به میزبانی شهرستان بندرعباس (باشگاه فرهنگی ورزشی اروند سورو) و به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان برگزار شد. اسپانسر اين دوره از مسابقات شرکت نفت ستاره خلیج فارس بود. 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها