453 کیلو مواد مخدر شیشه در رودان کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و مأموران انتظامی رودان، جاساز محموله 453 کیلویی مواد مخدر شیشه در یک کامیون شناسایی و کشف شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز گفت: در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر قاچاق مواد مخدر صنعتی توسط قاچاقچیان از کشور افغانستان به داخل خاک ایران و قاچاق به کشورهای حوزه خلیج فارس و تأثیر این پدیده شوم بر روابط اقتصادی ایران و متضرر شدن تجار ایرانی ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی فاریاب رودان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای سنگین، یک دستگاه کامیون تانکردار متعلق به اعضای این باند را مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اضافه کرد: پس از شناسایی و بررسی اولیه خودرو که از کشورهای همسایه و به رانندگی تبعه افغانی وارد شده بود خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از کامیون با همکاری عوامل سپاه، 453 کیلو گرم شیشه که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

جعفری گفت: مأموران در این رابطه کامیون را توقیف و متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی اشاره کرد: سایر عناصر این باند شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها