افزایش پروازهای هفتگی فرودگاه بین‌المللی قشم



مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: تعداد پروازها در مسیر رفت و برگشت تهران به قشم و مشهد به قشم افزایش یافت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، ناصر رجبی با اشاره به تاکید رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر افزایش پروازهای این فرودگاه و با پیگیری‌ های انجام شده، اظهار داشت: هم اکنون ۵۰ پرواز هفتگی در این فرودگاه نشست و برخاست دارند و از دهم آبان ۱۴۰۱ پرواز در مسیر تهران و مشهد به این تعداد اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: از تاریخ  دهم آبان ماه، پرواز رفت و برگشت شرکت هواپیمایی سپهران به صورت روزانه در مسیر تهران به قشم و روزهای سه شنبه و جمعه نیز پرواز رفت و برگشت مشهد به قشم برقرار می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم اضافه کرد: در چند روز آینده پرواز در مسیر رشت و گرگان نیز به برنامه هفتگی اضافه و به مردم اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

رجبی  با بیان اینکه در آینده‌ نزدیک تعداد پروازها افزایش قابل توجهی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پروازهای فرودگاه قشم در مسیر، دبی، تهران، اصفهان و مشهد انجام می‌شود و در تلاش هستیم تا پرواز به مراکز سایر استان‌ها را گسترش دهیم.

به گزارش ایرنا، فرودگاه بین المللی قشم یکی از فرودگاههای بزرگ و مطرح کشور است که طول باند آن مناسب برای فرود هواپیماهای پهن پیکر است و توان سرویس دهی به تمامی هواپیماهای عبوری و پهن پیکر (به جز ایرباس ۳۸۰) را در این منطقه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها