پایانه مسافربری غدیر شهرداری قشم افتتاح شد



شهردار قشم از افتتاح پایانه مسافربری غدیر با 6 هزار مترمربع مساحت و اعتبار ۴۸ میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، میرداد میردادی با اعلام این خبر افزود: با افتتاح این پایانه مسافربری که با ۴۸ میلیارد ریال اعتبار شامل ۳۲ میلیارد ریال هزینه ساخت و  ۱۶ میلیارد ریال هم هزینه آسفالت ساخته شده، هم اینک استان هرمزگان دارای سه پایانه مسافربری در بندرعباس، بندرلنگه و قشم است.

وی ادامه داد: هم اینک به طور متوسط ۳۰ دستگاه اتوبوس به صورت روزانه از سوی چهار شرکت‌ مسافری از نقاط مختلف کشور مسافران را از طریق بندر پهل با استفاده از شناورهای لندینگ‌کرافت وارد جزیره قشم‌ می‌کنند.

شهردار قشم‌ بیان کرد: ترمینال غدیر در زمینی که پیش از این به حوزه موتوری شهرداری قشم تعلق داشت ساخته شد و از امروز تمام اتوبوس ها موظف هستند مسافران خود را از طریق این پایانه پیاده یا سوار کنند.

به گفته وی، در این‌ پایانه‌ مسافربری امکاناتی همانند کارواش، نمازخانه، تعویض روغنی، دفاتر شرکت های مسافری، خوابگاه ویژه رانندگان، ساختمان مدیریت، چهار چشمه سرویس بهداشتی ویژه بانوان و چهار چشمه سرویس بهداشی آقایان و ایستگاه‌های تاکسی درون و برون شهری ساخته شده است.

میردادی یادآور شد: در صورت تمایل شرکت‌های دیگر مسافری برای انتقال مسافران به جزیره قشم، امکان افزایش دفتر برای ۶ شرکت جدید هم‌ پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: برای رفاه حال مسافران به زودی عملیات ساخت سالن مسافری این مجموعه هم آغاز خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها