مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان:

زندانی بندرعباس به دلیل کهولت سن با کمک ستاد دیه آزاد شد



مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان گفت: مردی ۶۱ ساله که به علت ناتوانی در پرداخت مهریه در زندان بندرعباس به سر می‌برد، به دلیل کهولت سن و تحمل ۲ ماه حبس با کمک ستاد دیه و خیران آزاد شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «احمد مرادی نژاد»، مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان گفت: این مددجو از شهریورماه امسال به پرداخت ۱۲ مثقال طلای ۲۰ عیار و مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال وجه نقد به نرخ روز که در مجموع ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حق شاکیه بدهکار است، به علت ناتوانی در پرداخت مهریه راهی زندان شد.

وی بیان داشت: این زندانی ۶۱ ساله به نام (محمد.م) که حدود ۱۵ سال زندگی مشترک داشت و حتی به فکرش هم خطور نمی‌کرد روزی به دلیل پرداخت نشدن مهریه روانه زندان شود ولی متاسفانه در حبس به سر می‌برد.

مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان اظهارداشت: این مددجو با پیگیری ستاد دیه، تعدیل قسط حکمش صادر و به پرداخت ۲ مثقال طلا به مبلغ ۱۵۷ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت محکوم شد که با توجه به ناتوانی جسمی و نداشتن تمکن مالی، با کمک خیران استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

مرادی نژاد ادامه داد: ستاد مردمی دیه با دعوت از زوجه و با برگزاری نشست‌های صلح و سازش برای ادامه زندگی مشترک این زوج تلاش می‌کند و اگر موفق به این کار نشد نسبت به پرداخت حق و حقوق زوجه طبق قانون اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۹ زندانی غیرعمد با بدهی یکهزار و ۱۱۰ میلیارد ریال در زندان‌های استان به سر می‌برند، افزود: از این تعداد ۲۷ نفر زندانی مهریه هستند.مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۹ زندانی غیرعمد با بدهی یک‌هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال در زندان‌های استان به سر می‌برند، افزود: از این تعداد ۲۷ نفر زندانی مهریه هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها