ام‌باپه راهی منچستر یونایتد می‌شود!



اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، به هواداری که از او درباره شایعات پیرامون قصدش برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه سؤال کرد پاسخی جالب داد.

      

به گزارش صبح ساحل، اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، به هواداری که از او درباره شایعات پیرامون قصدش برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه سؤال کرد پاسخی جالب داد.

از شروع فصل جاری رابطه کیلیان امباپه و باشگاهش پاری‌سن‌ژرمن با فراز و فرودهایی همراه بوده است و به همین علت، هر از چند گاه شایعاتی درباره احتمال ترک پی‌اس‌جی توسط او مطرح شده است.

در روزهای اخیر شایعات جدیدی در این باره مطرح شده که از منچستریونایتد به عنوان یکی از مقاصد احتمالی ستاره فرانسوی یاد می‌کرد. این در حالی است که امباپه تعطیلات یک‌هفته‌ای خود را در آمریکا می‌گذراند.

  

ام‌باپه راهی منچستر یونایت می‌شود!

 

اریک‌ تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، در مقابل هواداری که از او درباره این شایعه پرسید پاسخی جالب داد که سوژه شده است.

*امباپه در یونایتد؟ پاسخ تن‌هاخ شوخ‌طبعانه است!

اریک تن‌هاخ که با گروهی از هواداران منچستریونایتد مواجه شده بود و در حال امضا دادن به آن‌ها بود، با سؤال یک هوادار مواجه شد که درباره شایعات مربوط به جذب امباپه و بلینگام به یونایتد پرسید. تن‌هاخ در پاسخ گفت: "امباپه و بلینگام؟ بله، معلوم است که می‌خواهم جذبشان کنم. واقعا هر دو با هم؟ تو پولش را داری به من بدهی؟"

*شیاطین سرخ برای جذب امباپه و بلینگام به 300 میلیون یورو نیاز خواهند داشت

منچستریونایتد اگر بخواهد این دو ستاره را در یک پنجره نقل و انتقالاتی جذب کند، مدیران این تیم باید برای نوشتن صفرهای متعدد در دسته‌چک‌هایشان آماده باشند. ارزش فعلی بلینگام چیزی حدود 120میلیون یورو و ارزش کیلیان امباپه هم 170میلیون یورو تخمین زده می‌شود. یعنی یونایتدها برای محقق کردن این رویا دست‌کم به 300میلیون یورو نیاز خواهند داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها