مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

بندرگاه‌های مسافری لافت و پهل نیازمند تأمین زیرساخت‌ لازم است



رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر ایمنی و استانداردسازی خدمات به گردشگران به‌عنوان اولویت نخست ستاد نوروزی پیش رو تأکید کرد.

   

به گزارش صبح ساحل، افشار فتح الهی صبح امروز (سوم بهمن ماه) در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، اظهار کرد: تعیین تکلیف بودجه کمیته‌ها باهدف ارتقا خدمات به گردشگران درزمینه های جاده‌ها، تابلوهای راهنما و اطلاع‌رسانی، ایمنی سازی راه‌ها، نقل‌وانتقال گردشگران در بندرگاه‌های مسافری و گردشگری هر چه زودتر نهایی شود.

وی بر لزوم بهینه‌سازی امکانات در حوزه گردشگری دریایی تأکید کرد و افزود: علاوه بر تأمین زیرساخت‌های لازم جهت ارایه خدمات شایسته به گردشگران در این حوزه، باید ضوابط و استاندارهای لازم نیز احصا شده و عملیاتی شود.

به گفته فتح الهی، با توجه به هوای مساعد جزیره در ماه‌های اخیر و استقبال گردشگران از انتخاب قشم به‌عنوان مقصد سفر در این روزها به‌ویژه در تعطیلات پایان هفته و ماه جاری، بندرگاه‌های مسافری لافت و پهل نیاز به افزایش توان خدماتی دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به موضوع ایمن‌سازی سواحل با نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و تقویت تیم‌های غریق نجات در سواحل پارک زیتون و ناز اشاره کرد و گفت: حفظ امنیت ساکنان و گردشگران در جاده‌ها و سواحل از اولویت‌های این ستاد است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها