نفرات برتر رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی مدارس کشور مشخص شدند



مسابقات دوومیدانی قهرمانی مدارس کشور در ماده‌های مختلف برگزار شد و نفرات برتر اول تا سوم ماده‌های دوی ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر و همچنین پرتاب دیسک مشخص شدند.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی فولادی»، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان روز سه‌شنبه در حاشیه این مسابقات گفت: در ماده دوی ۴۰۰ متر، «سید محمد سجاد آقایی» از استان خراسان رضوی توانست با پیشی گرفتن از بقیه رقبا بر سکوی اول بایستد و «محمد علی حمیدی» از فارس و «متین عسکری» از کردستان در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

وی افزود: رتبه اول دوی ماده ۱۰۰ متر نیز به «محمد قربانزاده» از خراسان شمالی رسید و «امیر مهدی بهادری» از کرمان دوم و «علیرضا هادی» از بوشهر نیز سوم شد.

به گفته وی، در دوی ماده ۲۰۰ متر نیز «سینا نجفی» از تهران اول، «پارسا فامیل بابایی» از همدان دوم و«امیرمحمد عمادنیا» از بوشهر نیز سوم شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: در پرتاب دیسک هم دانش آموز «عباس محراب پور» از کهکیلویه وبویراحمد توانست با بیشترین پرتاب اول شود و «حسین کریمی» از زنجان دوم و «حسین نفر» از چهار محال و بختیاری نیز سوم شدند.

فولادی خاطر نشان کرد: در رده‌بندی تیمی تاکنون هرمزگان در جمع پنج تیم بالای جدول قرار دارد و نتیجه روزهای پایانی در رده بندی تیم ها، دارای اهمیت بالایی است.

سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دوومیدانی و فوتسال دانش‌آموزان پسر کشور به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهم بهمن ماه به میزبانی هرمزگان آغاز شد.

۵۰۰ دانش آموز پسر مقطع متوسطه دوم در این دوره از مسابقات در ۲ رشته ورزشی دوومیدانی و فوتسال تا ۱۵ بهمن ماه با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد در رشته فوتسال ۳۳۰ نفر از ۲۸ استان و در رشته دومیدانی۱۷۰ نفر از ۲۸ استان شرکت کرده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها