آیت ا.. نعیم آبادی در مراسم روز حمل و نقل:

امکانات رفاهی لازم در جاده را برای رانندگان فراهم کنید



آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در بندرعباس، افزود:بیابان ، خانه رانندگان است و باید از امكانات رفاهی لازم برخوردار باشد. وی تصریح كرد: ایجاد امكانات رفاهی، بهداشتی، افزایش جایگاههای سوخت و بهبود وضعیت جاده ها از جمله امكاناتی است كه باید فراهم شود.

آیت الله نعیم آبادی اضافه كرد: باید زمینه ای فراهم شود تا راننده ای كه ساعت ها آن هم در شب در جاده ها و بیابان ها رانندگی می كنند بتواند از امكانات استفاده كند و نباید به خاطر نبود آن ساعت ها در صف بایستد. وی با اشاره به شرایط اقلیمی خاص این استان و حضور تعداد زیادی رانندگان در جاده های استان ، اضافه كرد همچنین نباید راننده در امر تخلیه و بارگیری، ساعت ها و یا روز ها معطل شوند. وی استفاده از نظرات رانندگان و صاحب نظران این بخش را راهكار اساسی برای حل مشكلات رانندگان دانست و گفت: ' جاده ' ، شریان اقتصادی كشور است و وسایل نقلیه جریان خون در این رگ ها است و سایل نقلیه ای كه در این جاده ها حركت می كنند باید از ایمنی لازم برخوردار باشند. امام جمعه بندرعباس ، رانندگان را زحمتكش ترین قشر جامعه برشمرد و گفت: این قشر، با اخلاص و عشق به خدا و ائمه اطهار (ع) در سطح جاده ها رانندگی و كار و تلاش می كنند و باید تلاش های آنها را ارج نهیم. امام جمعه بندرعباس خواستار تلاش همه جانبه مسوولان برای حل مشكلات فعالان این بخش شد.

حمل و نقل جریان خون در شریان اقتصادی كشور است

سرپرست اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان گفت: راههای شریان اقتصادی كشور است و حمل و نقل جریان خون در این شریان است.

كورش جهانبخش به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل در مراسمی تجلیل از رانندگان نمونه هرمزگان افزود: باید با برنامه ریزی لازم در جهت رشد و بالندگی حمل و نقل تلاش نماییم. وی با اشاره به بالا بودن میزان حمل و نقل در استان هرمزگان تصریح كرد: حمل و نقل این استان، فعال ترین و پویاترین شبكه حمل و نقل كشور است. سرپرست حمل و نقل استان هرمزگان با قدردانی از تلاش های رانندگان و فعالان این بخش اظهار امیدواری نمود: با توسعه امكانات و خدمات این بخش ، بتوانیم شاخص های این بخش را افزایش دهیم. در این مراسم با اهدای لوح سپاس از فعالان و رانندگان این بخش در استان هرمزگان تجلیل شد.

رانندگان نمونه هرمزگان تجلیل شدند

به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل در مراسمی از برترین های این بخش و رانندگان نمونه استان هرمزگان تجلیل شد. در این مراسم كه نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، مسوولان بخش حمل و نقل استان و شماری از مدیران دستگاههای اجرایی و مسوولان استان حضور داشتند با اهدای لوح سپاس از فعالان این بخش تجلیل به عمل آمد. در این مراسم از تلاش ها و خدمات رانندگان وسایل نقیله سنگین تریلی و كامیون و اتوبوس، رانندگان تاكسی و حمل و نقل درون شهری ، شركت های نمونه حمل و نقل و شركت های مسافربری قدردانی شد. همچنین خانواده ها معظم شهدا، بسیجیان و فعالان عرصه نماز بخش حمل و نقل استان هرمزگان تجلیل شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها