دستگیری ۹۴ سارق و مالخر و کشف ۳۱ فقره سرقت در هرمزگان



رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از دستگیری ۹۱ سارق و ۳ مالخر در اجرای طرح دو روزه مبارزه با سرقت در هرمزگان گفت:در این راستا ۳۱ فقره پرونده سرقت کشف شد.

    

سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان ، پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرائم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

او گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در سطح استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان با بیان اینکه در اجرای طرح دو روزه مبارزه با سرقت در هرمزگان با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۹۱ سارق و ۳ مالخر در سطح استان هرمزگان دستگیر شدند، گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۳۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی استان گفت: سارقان و مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ کرمی در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرائم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها