پروازهای تهران - کیش افزایش یافت



مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: تعداد پروازها از مقصد تهران - کیش - تهران توسط ۲ شرکت هواپیمایی در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و کیشوندان افزایش یافت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، «عزت اله محمدی» با اعلام این خبر افزود: با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، پیگیری‌های شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش و همکاری شرکت‌های هواپیمایی از روز سه شنبه هفته جاری /ششم تیرماه/ یک سورتی پرواز به صورت روزانه از تهران به مقصد کیش و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی وارش انجام خواهد شد.

وی همچنین از افزایش خدمات پروازی توسط شرکت هواپیمایی چابهار در این مسیر هوایی همزمان با عید سعید قربان خبر داد و اضافه کرد: این شرکت علاوه بر پروازهای خود نسبت به افزایش یک سورتی پرواز در مسیر تهران – کیش و بالعکس از پنجشنبه هفته جاری /هشتم تیر/ اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: شرکت هواپیمایی چابهار از هفته آینده، روزهای یک شنبه نیز در مسیر تهران به مقصد کیش و بالعکس افزایش پرواز خواهد داشت و ساکنان و گردشگرانی که قصد سفر در این مسیر را دارند می‌توانند از طریق دفاتر و آژانس‌های هواپیمایی نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

به گفته محمدی در راستای رونق اقتصادی و توسعه گردشگری جزیره کیش رایزنی با مدیران عامل و معاونت‌های بازرگانی دیگر شرکت‌های هواپیمایی از جمله کاسپین در حال انجام است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها