والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۳ سال کشور

هرمزگان بر سکوی قهرمانی ایستاد



هرمزگان با ابوالحسن خاکی‌زاده و  رضا نقیبی‌زاده  به مقام قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۳ سال کشور دست یافت.


به گزارش صبح ساحل، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی  زیر ۲۳ سال کشور  با حضور ۱۶ تیم و با برگزاری ۲۸ دیدار با قهرمانی هرمزگان به پایان رسید.


در دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات هرمزگان دو بر صفر مازندران ب را شکست داد و تهران الف دو بر صفر مغلوب مازندران الف شد تا دو تیم  هرمزگان و مازندران الف فینالیست شوند.


در دیدار رده‌بندی این مسابقات دو تیم مازندران ب (مهدی باقری و  وحید حق‌پناه) و تهران الف (مهدی علیزاده و حسام یوزباشی) به مصاف یکدیگر رفتند و مازنی‌ها دو بر صفر  نماینده تهران را شکست دادند و به مدال برنز دست یافتند.


تیم‌های هرمزگان ( ابوالحسن خاکی‌زاده و رضا نقیبی‌زاده) و مازندران الف (علی قربان پسندی و میلاد رضایی)  در فینال حریف یکدیگر شدند که  هرمزگان دو بر یک حریف خود را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.


مازندران الف در ست نخست ۲۱ بر ۱۷ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم و سوم هرمزگان با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۱۶ بر ۱۴ نتیجه را از آن خودش کرد و مدال طلا گرفتند. ابوالحسن خاکی‌زاده بازیکن تیم هرمزگان که مدتی به دلیل بازی در سالنی از میادین ساحلی دور بود، بازگشت طلایی به والیبال ساحلی داشت تا در آینده تیم‌های ملی ایران را در مسابقات پیش رو همراهی کند.


خاکی زاده سابقه قهرمانی در مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ و ۲۱ سال آسیا را در پرونده کاری خود دارد و مدال نقره قهرمانی مردان آسیا را نیز در گنجینه افتخارات خود آویخته است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها