مرگ فوتبالیست رویدری براثر ایست قلبی



شب گذشته، فوتبالیست رویدری در جریان یکی از بازی‌های دوستانه دچار نارسایی قلبی و تنفسی  شد و درگذشت. محمد سجلی 43 ساله اهل روستای دشت جیحون و ساکن شهر رویدر که در آن تاریح در پست مهاجم بازی می‌کرده ناگهان دچار حمله قلبی شده و تا قبل از رسیدن اورژانس جان باخت.

به گزارش صبح ساحل، عالی جعفری یکی از دوستانش در خصوص این حادثه گفت: محمد از دوره نوجوانی وارد فوتبال شد و سه روز در هفته به زمین‌بازی می‌آمد و یکی از  بهترین فورواردهای فوتبال  بود که دیشب هنگام بازی دوستانه دچار حمله قلبی شد . وی ادامه داد: ساعت 8 شب وی وارد زمین شد و دقایقی مشغول بازی شدیم که ناگهان او به زمین افتاد و تشنج کرد. این فوتبالیست افزود: به اورژانس تماس گرفتیم قبل از رسیدن اورژانس مشغول احیا شدیم ولی متأسفانه جان باخت. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 هرمزگان گفت: این حادثه در ساعت 21 و 30دقیقه  در تماس با مرکز دیسپاچینگ اورژانس اطلاع‌رسانی شد، همان لحظه کادر درمانی نیز در کنار زمین مسابقات حضور یافتند و سریع در خصوص امدادرسانی به این بازیکن اقدام اولیه صورت گرفت.

دکتر محمود حسین پور افزود: پس از عملیات احیا، بیمار  به درمانگاه رویدر انتقال یافت و باوجود تلاش کادر درمانی و ماساژ قلبی و شوک چندباره در مدت 40 دقیقه ، متأسفانه احیا ناموفق بود و این جوان دار فانی را وداع گفت. وی  در پاسخ به اینکه این فرد سابقه بیماری قلبی داشته است اظهار بی‌اطلاعی کرد.

گفتنی است محمد سجلی دارای 3 فرزند پسر  و در شرکت فولاد هرمزگان مشغول به کار بود .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها