جدید به قدیم
سفارت ایران در روسیه سومین محموله واکسن کرونا روسی «اسپوتنیک وی» که شامل ۲۰۰ هزار دوز است را تحویل گرفت. قرار است امروز این محموله به تهران منتقل شود.
این محموله پس از برچسب گذاری و کدگذاری در سامانه TTAC برای واکسیناسیون کارکنان خط مقدم درمان در شبکه بهداشتی کشور توزیع خواهد شد.
تزریق واکسن روسی کرونای "اسپوتنیک وی" در هرمزگان با تزریق به دکتر حسنی آزاد، متخصص بیماری های عفونی آغاز شد. به گفته «دکتر فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تزریق واکسن با اولویت تزریق به کادر درمانی درگیر با بخشهای مراقبتهای ویژه و سپس دیگر نیروهای کادر سلامت استان ادامه مییابد. وی افزود: این محموله غروب روز گذشته به بندرعباس رسید و بلافاصله از صبح امروز تزریق آن با اولویت بندی ستاد ملی کرونا و با تزریق به کادر سلامت فعال در بخشهای آیسییو ادامه یافت.
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک