جدید به قدیم
همزمان با ایام مبارک دهه فجر، مدرسه 12 کلاسه شهید عسکر حسینپور با حضور استاندار هرمزگان، مسئولان وزارت آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران استانی در بندرعباس به بهرهبرداری رسید و زمینه تحصیل دانشآموزان در فضایی ایمن و استاندارد فراهم شد.
همزمان با دهه مبارک فجر، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید عسکر حسینپور در بندرعباس با حضور محمد آشوری استاندار هرمزگان، جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مرادی و فاطمه جراره نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، منوچهر ضیایی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی به بهرهبرداری رسید.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ضمن گرامیداشت و تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، از اجرای 64 پروژه آموزشی در سطح استان خبر داد.
امیر امیری زاد، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان از مجوز احداث 6 شهرک صنعتی جدید در استان خبر داد و گفت: در این دوره سفر رییس جمهور به استان مجوز توسعه دو شهرک صنعتی موجود نیز گرفته شد. به گزارش صبح ساحل، امیر امیری زاد بیان کرد: در دور اول سفر رئیسجمهور به استان 4 ناحیه صنعتی مصوب شد که بهصورت صددرصد اجرا و به بهرهبرداری رسید. وی افزود :در دور دوم سفر رئیسجمهور به استان و در دهه مبارک فجر 7 ناحیه صنعتی جدید با اعتبار624 میلیارد تومان به بهرهبرداری رسید . مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان با اشاره به اینکه با بهرهبرداری از این طرحها 243 هکتار به عرصه صنعتی استان اضافه شدهاست گفت :در راستای توسعه متوازن استان یکی از این نواحی صنعتی در بندرعباس و مابقی در نواحی کمتر توسعهیافته استان به بهرهبرداری رسیده است. امیری زاد از استقرار 880 طرح در این نواحی صنعتی با اشتغالی بالغ بر 6 هزار نفر خبر داد. وی ادامه داد :عملیات اجرایی 29 پروژه صنعتی نیز در این دوره سفر در سطح شهرکها و نواحی استان با اعتبار 507 میلیارد تومان آغاز شدهاست که شامل تصفیهخانه فاضلاب ،پروژه برق، پروژه گاز، احداث معابر و ... است. امیری زاد تعداد طرحهای به بهرهبرداری رسیده در این ایام را 128 طرح صنعتی کوچک و متوسط با اشتغالی بالغ بر یکهزار و680 نفر اعلام کرد.