جدید به قدیم
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: سهمیه بنزین خودروهای با حجم موتور بالای 1300 سیسی و ساخت کشورهای غیر از ایران حذف شده و مصرف این خودروها فقط با بنزین نرخ سوم 5 هزار تومان محاسبه میشود.
مدیر سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد: سهمیه بنزین خودروهای خارجی و وارداتی با حجم موتور بالای ۱۳۰۰ سیسی و ساخت کشورهای غیر از ایران حذف شده و مصرف این خودروها فقط با بنزین نرخ سوم ۵ هزار تومانی محاسبه میشود.