جدید به قدیم
مردی ۶۵ ساله که از سال ۱۳۸۵ بهدنبال یک نزاع مرگبار در بندرعباس به قصاص نفس محکوم شده بود، سرانجام باتلاش مسئولان قضایی و با گذشت اولیای دم و تأمین دیه از سوی شرکت نفت ستاره خلیجفارس، از زندان آزاد شد.این زندانی که جوانیاش را پشت میلهها جا گذاشته بود، پس از دو دهه انتظار و ناامیدی، طعم آزادی را چشید، آزادیای که با میانجیگری دستگاه قضایی و رضایت خانواده مقتولان رقم خورد و به یکی از طولانیترین پروندههای قصاص هرمزگان پایان داد.
24 سال پس از شبی که یک راننده جوان بشاگردی در جادهای تاریک با ضربه چاقو جان باخت و قاتلانش گریختند میگذرد، پروندهای که سالها با داغی بیانتها در حافظه یک خانواده و یک منطقه باقی مانده بود، سرانجام با رضایت اولیای دم و پرداخت دیه به صلح و سازش انجامید.
"فقط قصاص میخواهم ، پسرم نه اهل دعوا بود و نه درگیری، او با دوستش در مسیر روستای مغ احمد پایین در حال تردد بود که شبانه، توسط جوانی با اسلحه به قتل رسید". به گزارش صبح ساحل، علی سالاری پدر مقتول به نام محمد حسین بابیان این مطلب میگوید:"پنجشنبه بود، پسرم بعد از شام بهقصد رفتن به آرایشگاه از خانه خارج شد، ساعت 2 و نیم بامداد با زنگ تلفن از خواب بیدار شدم و بدترین خبر عمرم را شنیدم ،دنیا روی سرم خرابشد...".
فقط قصاص میخواهم ، پسرم نه اهل دعوا بود و نه درگیری، او با دوستش در مسیر روستای مغ احمد پایین در حال تردد بود که شبانه، توسط جوانی با اسلحه به قتل رسید. به گزارش صبح ساحل، علی سالاری پدر مقتول به نام محمد حسین بابیان این مطلب میگوید:"پنجشنبه بود، پسرم بعد از شام بهقصد رفتن به آرایشگاه از خانه خارج شد، ساعت 2 و نیم بامداد با زنگ تلفن از خواب بیدار شدم و بدترین خبر عمرم را شنیدم ،دنیا روی سرم خرابشد...".
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک