ورزشی
از سوی سرمربی تیم ملی نونهالان جودو بانوان ۲۳ جودوکار به اردو دعوت شدند و در بین دعوت شدگان دو نماینده از هرمزگان در جمع ملیپوشان حضور دارند.
به گزارش صبح ساحل، اردوی آمادهسازی تیم ملی جودوی نونهالان دختر ایران با حضور ۲۳ ورزشکار منتخب از سراسر کشور، از ۱۱ تا ۱۷ تیرماه به میزبانی شهرستان خمینیشهر برگزار خواهد شد.
این اردو با هدف آمادهسازی و ارتقای سطح فنی جودوکاران منتخب برگزار میشود و ملیپوشان زیر نظر کادر فنی تیم ملی به تمرینات تخصصی خواهند پرداخت. هدایت این اردو بر عهده تکتم بیدل به عنوان سرمربی و زهرا نورالهی به عنوان مربی خواهد بود.
در میان نفرات دعوتشده، آرمیتا نبئی و زهرا کشاورز از هرمزگان به این اردو دعوت شده اند و در کنار سایر استعدادهای برتر کشور، تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2026؛ فردا چهارشنبه3 تیر
خط لوله ۳ کیلومتری انتقال سوخت قاچاق در سواحل میناب منهدم شد
فرصت غیرقابل تمدید رفع نقص مدارک آزمون فلوشیپ ۱۴۰۵
اطلاعیه مهم برای شهروندان جاسک؛ انفجارهای کنترلشده از ساعت ۹ تا ۱۲
چگونه بهترین مرکز کوتاهی مو در غرب تهران را انتخاب کنیم؟
برگزاری ایمن مراسمهای محرم با رعایت چند نکته ساده اما مهم
علت پریدن آنتن گوشیها چیست؟
توقیف ۲۴ فقره اموال مرتبط با معاندان خارجنشین
«ماکان نصیری» همچنان مفقودالاثر
غایب مقابل ایران: مدافع مصر ضربه مغزی شد!
ثبتنام ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی آزمونهای نهایی آغاز شد
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ دوم تیر ماه
اعلام محدودیتهای ترافیکی عاشورای حسینی در بندرعباس
سهلانگاری هنگام تعمیر پمپ بنزین، خودروی تیبا را به آتش کشید
جزئیات تازه مذاکرات ایران و آمریکا؛ تشکیل 4 کارگروه تخصصی و صدور مجوز فروش نفت
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک