ورزشی
در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی تنیس روی میز، ترکیب این تیم برای حضور در بازیهای آسیایی نهایی شد.
به گزارش صبح ساحل؛ در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی مردان، آرین غفاری از استان البرز، بنیامین فرجی از استان تهران و محمدحسن حبیبی از استان قم با قرار گرفتن در جایگاههای اول تا سوم مسافر رقابت های بازی های آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ شدند.
رقابت های انتخابی تیم ملی مردان با حضور ۱۶ بازیکنبرتر ایران به صورت دوره ای و به مدت سه روز و به میزبانی آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
سه بازیکن برتر انتخابی تیم ملی به همراه نوشاد عالمیان، ترکیب تیم ملی تنیس روی میز ایران برای حضور در بازیهای آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ را تشکیل خواهند داد.
همچنین نفرات برتر این مسابقات در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا ترکیب تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان را تشکیل خواهند داد.
در حاشیه مراسم اختتامیه نیز پس از اهدای حکم، مدال و کاپ قهرمانی از طرف علیرضا خلیلی نیا مشاور رئیس کنفدراسیون آسیا به نفرات برتر و همچنین داوران حاضر در رقابت های انتخابی تیم ملی هدایای نقدی نیز اهدا شد.
سرداوری رقابت های انتخابی تیم ملی برعهده داریوش ضرغام پور بود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2026؛ فردا چهارشنبه3 تیر
خط لوله ۳ کیلومتری انتقال سوخت قاچاق در سواحل میناب منهدم شد
فرصت غیرقابل تمدید رفع نقص مدارک آزمون فلوشیپ ۱۴۰۵
اطلاعیه مهم برای شهروندان جاسک؛ انفجارهای کنترلشده از ساعت ۹ تا ۱۲
چگونه بهترین مرکز کوتاهی مو در غرب تهران را انتخاب کنیم؟
برگزاری ایمن مراسمهای محرم با رعایت چند نکته ساده اما مهم
علت پریدن آنتن گوشیها چیست؟
توقیف ۲۴ فقره اموال مرتبط با معاندان خارجنشین
«ماکان نصیری» همچنان مفقودالاثر
غایب مقابل ایران: مدافع مصر ضربه مغزی شد!
ثبتنام ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی آزمونهای نهایی آغاز شد
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ دوم تیر ماه
اعلام محدودیتهای ترافیکی عاشورای حسینی در بندرعباس
سهلانگاری هنگام تعمیر پمپ بنزین، خودروی تیبا را به آتش کشید
جزئیات تازه مذاکرات ایران و آمریکا؛ تشکیل 4 کارگروه تخصصی و صدور مجوز فروش نفت
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک