۲۷ فوتی و ۱۷ مصدوم در آتش‌سوزی مرگبار کمپ ترک اعتیاد در گیلان



آتش‌سوزی مرگبار در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد واقع در کلیدبر لنگرود که صبح روز جمعه ۱۲ آبان ماه رخ داد، ‌چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت.

    
به گزارش صبح ساحل، در ساعت 5:55 صبح امروز وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان به مرکز فوریت‌های اورژانس 115 اطلاع داده شد که درپی آن  پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که بر اساس گزارش‌های اولیه این حادثه چندین مورد فوتی و مصدوم داشته است.
  

تعداد فوتی‌ها ۲۷ نفر است و ۱۷ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

فرماندار لنگرود در این ارتباط اظهار کرد: در ابتدایی‌ترین ساعت صبح روز جمعه کمپ ترک اعتیاد که تعدادی از بیماران در اینجا جهت درمان حضور داشتند دچار حریق شده و متاسفانه تعدادی از افراد حاضر در کمپ فوت کرده و تعدادی نیز مصدوم می‌شوند.

محمدرضا جلالی با تسلیت درگذشت افراد حاضر در این کمپ به مردم لنگرود بیان کرد: مصدومین نیز جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده اند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز علت وقوع آتش سوزی مشخص نیست، یادآور شد: به محض بررسی تکمیلی اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت می گیرد.

در پی آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در لنگرود که تا این لحظه منجر به کشته شدن ۲۷ نفر شده است حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای طی دستوری به رئیس کل دادگستری استان گیلان تاکید کرد با حضور در محل نسبت بررسی علت حادثه و همچنین استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی جهت کمک به اطفا حریق و کمک به افراد حادثه دیده اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها