نمایشگاه جهانی فناوری املاک و مستغلات در عربستان


نویسنده: عدنان نگاری

 نگاهی به عرب‌نیوز
خبرگزاری عربستان سعودی گزارش داد که اجلاس سران PropTech عربستان سعودی قرار است دوشنبه آینده در ریاض آغاز شود. این مراسم که طی دو روز برگزار می شود، توسط مجید بن عبدالله الحجیل، وزیر امور شهری و روستایی و مسکن، که همچنین رئیس سازمان املاک و مستغلات عربستان سعودی است، افتتاح خواهد شد. این گروه و اجلاس توسط مقامات سازماندهی شده است و آماده است تا به عنوان یک پلت فرم برای نمایش پیشرفت‌های تکنولوژیکی عظیم در حوزه املاک و مستغلات خدمت کند. این رویداد بینش‌های ارزشمندی را که از ذینفعان صنعت، گفت‌وگوهای جذاب و کارگاه‌های تعاملی با شرکت بیش از 25 سخنران از 20 کشور مختلف به دست می‌آید، نوید می‌دهد. علاوه بر این، یک نمایشگاه فناوری املاک و مستغلات با حضور شرکت‌های املاک و مستغلات محلی و بین‌المللی و فناوری، از نکات برجسته این رویداد خواهد بود. این مقام تاکید کرد که هدف اصلی این کنفرانس، ارتقای دانش در حوزه فناوری املاک و مستغلات در بازار عربستان و تقویت سرمایه گذاری در این بخش است. این اجلاس طیف متنوعی از شرکت کنندگان، از جمله متخصصان و کارشناسان در زمینه فناوری، سرمایه گذاران و ارائه دهندگان خدمات املاک و مستغلات را با مشارکت استارت آپ‌ها در بخش‌های املاک و فناوری گرد هم می‌آورد. علاوه بر این، این رویداد به عنوان بستری برای جذب آخرین شیوه‌ها و تجربیات تکنولوژیک بین‌المللی در بخش املاک و مستغلات خواهد بود. این فرصت را برای نمایش و استفاده از این شیوه‌ها در بازار عربستان از طریق توافق نامه‌های مشارکت میان سهامداران در این زمینه ارائه می‌دهد. این کنفرانس به موضوعات مهم، به ویژه اکوسیستم فناوری املاک، نهادهای دولتی مسئول تنظیم بخش املاک و مستغلات، حمایت از استارتاپ‌ها، توسعه‌دهندگان املاک، پلتفرم‌های proptech، شرکت‌های سرمایه گذاری پیشگام و شتاب دهنده‌های تجاری می‌پردازد.قرار است موضوعات مهمی در این رویداد مورد بحث قرار گیرد که شامل:« نقش فناوری در شکل‌دهی سیاست‌های عمومی، تحول دیجیتال بخش املاک و مستغلات در عربستان سعودی، زیرساخت دیجیتالی کشور و چشم‌انداز آینده برای بخش املاک و مستغلات است.» علاوه بر این، این کنفرانس به بررسی نوآوری‌های محیط شهری، تأثیر توسعه شهر هوشمند بر بخش املاک و مستغلات از طریق مکانیسم‌های اطلاعاتی و تصمیم‌گیری، و راه حل‌های فناوری املاک و مستغلات و نیاز آن‌ها در ساخت شهرهای آینده خواهد پرداخت.

         

مسئول KSrelief با ویرجینیا گامبا نماینده سازمان ملل متحد ملاقات کرد

 نگاهی به خلیج‌تایمز
احمد بن علی البیز، دستیار ناظر کل امدادرسانی KS، روز جمعه با ویرجینیا گامبا، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور کودکان و درگیری‌های مسلحانه در ریاض دیدار کرد. این دو در مورد کمک های بشردوستانه و کمک به کودکان آسیب دیده از درگیری های مسلحانه گفتگو کردند. گامبا از تلاش‌های امدادی و بشردوستانه آژانس تمجید کرد و به روابط استراتژیک بین مرکز و سازمان‌های سازمان ملل اشاره کرد. در همین حال، آژانس به کار بر روی پروژه هایی در لبنان، پاکستان و موریتانی ادامه می دهد.
KSrelief یک پروژه پزشکی داوطلبانه را برای جراحی زنان و زایمان در موریتانی اجرا کرد که از 30 اکتبر تا 3 نوامبر اجرا شد. علاوه بر این، آژانس کمک 460 کیسه زمستانی را بین مردم سیل زده در پاکستان توزیع کرد که 3220 نفر از آنها بهره مند شدند.KSrelief همچنین یک سرویس آمبولانس در لبنان را تأمین مالی کرد که در هفته گذشته 67 مأموریت انجام داد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها