پنجاه و هفتمین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه آغاز شد



ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش صبح ساحل، نشست علنی امروز- چهارشنبه یکم آذر ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۱۹۲تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی بررسی شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دو جانبه و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان ) از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوم مهرماه کار بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه را در صحن مجلس آغاز کرده اند و در پنجاه و شش جلسه گذشته، لایحه ۱۱۷ ماده‌ای بحث و بررسی شد و از هفته گذشته بررسی مواد ارجاعی به کمیسیون در دستور کار مجلس قرار گرفته است .

مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آخرین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه است و اگر در نوبت صبح به اتمام نرسد احتمال دارد نوبت عصر هم تشکیل شود.

وی افزود: هفته آینده مجلس جلسه علنی ندارد و نمایندگان برای سرکشی به حوزه های انتخابیه می روند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها