قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار آزاد ۳ آذر ۱۴۰۲ + جدول قیمت‌ها



قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار آزاد امروز جمعه، ۳ آذر ۱۴۰۲ هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و تمام محصولات با همان قیمت‌های روز گذشته معامله می‌شوند.

   

 

به گزارش صبح ساحل، با آغاز دوباره روند معاملات خودرو در روز جمعه بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی روند آرامی به خود گرفته و تمامی محصولات بازار، بدون نوسانی نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، نرخ دلار طی روز‌های گذشته به زیر کانال ۵۱ هزار تومان بازگشته که همین امر، دلیلی بر ثبات قیمت و رکود در بازار خودرو است. معاملات بازار به حدی پایین گزارش می‌شود که طی چند هفته گذشته، اغلب خودرو‌ها تغییر قیمتی نداشتند.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودرو‌های داخلی در بازار آزاد

قیمت خودرو‌های داخلی از آغاز امروز تغییری ندارد. کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی قیمت ۳۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که از هفته گذشته روی کانال ۵۹۲ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده، اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با قیمت ۶۲۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد ۳ آذر ۱۴۰۲ + جدول قیمت‌ها

قیمت خودرو‌های مونتاژی در بازار آزاد

قیمت خودرو‌های مونتاژی نیز همانند داخلی‌ها، هیچ تغییری ندارد.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با قیمت ۷۱۵ میلیون تومانی روز گذشته در حال معامله است.

جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودرو‌های اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت ۷۳۰ میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم ۵ نفره از کراس‌اوور‌های مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودرو‌های بازار، با قیمت یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

هایما S7 پلاس هم امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای خارجی در بازار آزاد ۳ آذر ۱۴۰۲ + جدول قیمت‌ها

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو، اظهار کرد: بازار خودرو طی چند هفته گذشته رکودی بود، اما برخی از خودرو‌ها با کاهش قیمت نسبتاً زیادی مواجه شدند.

وی ادامه داد: دلیل این امر، رکود سنگین بازار بوده است که باعث می‌شود فروشندگان، ملایمت بیشتری نسبت به خریداران داشته باشند. احتمالاً طی هفته آینده نیز، بازار خودرو به رکود خود ادامه خواهد داد و تغییر چندانی در آن صورت نمی‌گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها