لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

ملوان بندرعباس و دریانوردان بندرکنگ حریفان خود را گلباران کردند



در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های هرمزگان هفت بازی در شهرهای بستک، بندرلنگه ،بندرپل، حاجی آباد، رودان و قشم برگزار  شد.


به گزارش صبح ساحل، در بازی های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم هفده شهریور قشم در خانه با فرامرزان، جنوب بستک با  تیم بهزیستی جناح، نیلی پوشان گزیز با آرش ایلود بازی کردند.  اتحاد بندر پل میزبان تیم دریانوردان بندرکنگ بود. اتحاد معدونیه در خانه به مصاف ابومسلم میناب رفت.  آراد مهر در ورزشگاه بیکاه رودان با ملوان بندرعباس بازی کرد و برخ کوشه قشم با  مقاومت بازیاری در قشم بازی کرد.


در دیدارهای گروه غرب ، هفده شهریور قشم در خانه دو بر یک به ستاره فرامرزان بستک باخت. محمد تورنگ برای قشم و برای تیم ستاره فرامرزان ملک ملکی دبل کرد. جنوب بستک با یک گل که  عبدالرحمن پیچند به ثمر رساند تیم بهزیستی جناح را شکست داد.


اتحاد بندرپل در خانه چهار گل از دریانوردان بندرکنگ دریافت کرد. حسین دستان دو گل ، مهدی ناصری و  فواد دهقان هر کدام یک گل برای دریانوردان بندرکنگ به ثمر رساندند.‌ نیلی پوشان گزیر و آرش ایلود دو دو مساوی شدند. سعید نیرومند و مهران احمد زاده از روی نقطه پنالتی برای نیلی پوشان گزیر و برای این آرش ایلود


یعقوب باشنده دو گل زد.  در دیدارهای گروه شرق اتحاد معدونیه در حاجی آباد با دو کلی که سجاد رنجبری و مجید رسولخواه به ثمر رساندند مغلوب ابومسلم میناب شد‌. برخ کوشه قشم دو بر یک مقاومت بازیاری را از پیش رو برداشت.  فرهاد عظیمی و محمد چلاسی از روی نقطه پنالتی برای برخ کوشه و محمدرضا ذاکری تک گل مقاومت بازیاری را زد. آراد مهررودان در خانه پنج بر دو به ملوان بندرعباس باخت. هاشم سالاری دو گل برای آراد مهر و برای ملوان بندرعباس ، علی اقتداری هتریک کرد و فریبرز جعفری و بهنام زیغمی هر کدام یک گل زدند. میناب جوان در هفته ششم استراحت داشت.  در پایان هفته ششم  لیگ دسته اول  فوتبال باشگاه هرمزگان در گروه شرق تیم میناب جوان با ۱۰ امتیاز صدرنشین است.


ملوان بندرعباس،  برخ کوشه قشم و اتحاد معدونیه حاجی آباد با ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان دوم تا چهارم قرار گرفته اند. مقاومت بازیاری با ۷ امتیاز پنجم، ابومسلم میناب با ۶ امتیاز ششم و آراد مهر رودان با ۳ امتیاز هفتم است. در‌ جدول رده بندی گروه  غرب تیم دریانوردان بندرکنگ با ۱۸ امتیاز صدرنشین است. تیم آرش ایلود با ۱۳ امتیاز جایگاه دوم را به خودش اختصاص داده است. ستاره فرامرزان و اتحاد بندرپل با ۱۲  امتیاز و به دلیل تفاضل گل سوم وچهارم هستند.  نیلی پوشان گزیر با ۱۰ امتیاز پنجم، جنوب بستک با ۴ امتیاز ششم ، هفده شهریور قشم با یک  امتیاز  هفتم و بهزیستی جناح بدون امتیاز در مکان هشتم ایستاده است.


در هفته هفتم  لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان  فردا سه شنبه هفتم آذر ماه بهزیستی جناح با  هفده شهریور قشم ، آرش ایلود با جنوب بستک ، ستاره فرامرزان با  اتحاد بندرپل ، مقاومت بازیاری با  آراد مهر رودان  و ملوان بندرعباس با میناب جوان و چهارشنبه‌ هشتم آذرماه ، دریانوردان بندرکنگ با  گزیر بندرلنگه و ابومسلم میناب با برخ کوشه قشم بازی خواهند کرد. در گروه غرب این مسابقات تیم های بهزیستی جناح ، آرش ایلود، اتحاد پل ، هفده شهریور قشم ، جنوب بستک ،  دریانوردان بندرکنگ،  ستاره فرامرزان و  نیلی پوشان گزیر و در گروه شرق هم ، تیم های میناب جوان ، مقاومت بازیاری ، آراد مهر رودان ، ابومسلم میناب ، برخ کوشه قشم و  اتحاد معدونیه با هم رقابت خواهند پرداخت.

  لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها