سامانه یکپارچه فروش از امروز با عرضه پنج محصول بازگشایی شد



مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها از اجرایی شدن ایده معاون وزیر صمت و تغییر سازوکار سامانه یکپارچه خودروها خبر داد و گفت : بر این اساس سامانه از امروز با عرضه پنج محصول سه خودروساز بازگشایی شده و دیگر بسته نمی‌شود و خودروهای تولیدی و مازاد ظرفیت در سامانه عرضه خواهند شد.

     

به گزارش صبح ساحل، مهدی تقدسی از فروش خودروهای داخلی با شیوه جدید و بازگشایی سایت سامانه یکپارچه خودروها با عرضه پنج‌محصول سه خودروساز از امروز چهارشنبه ( ۸ آذر ماه) خبر داد.

 بدین ترتیب به تدریج خودروسازان محصولات خود را از محل افزایش ظرفیت یا تولیدهای جهان در سامانه عرضه خواهند کرد و مشتریان می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

نکته قابل توجه و مهم تغییر شیوه فروش، این است که مشتریان علاوه بر خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه برای خرید خودروی مورد نظر از شرکت،  می‌توانند با مراجعه به نمایندگی مورد نظر از طرح‌های متنوع  خودروسازان آگاه شده و اقدام به خرید  کنند.  

چندی پیش معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت از تغییر شیوه فروش خودروها خبر داده بود؛  حال نیز به گفته مدیر سامانه یکپارچه خودروها،  این ایده اجرایی شده است.

تقدسی در رابطه با عرضه ایران‌خودرو و سایپا اظهار کرد: هفته آینده ایران‌خودرو محصول X7 خود را عرضه خواهد کرد و سایپا نیز محصولات خود را عرضه می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها