لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور

فولاد هرمزگان با ذوب کردن گرمدره فصل را شروع کرد



در هفته نخست فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان از تیم کسری گرمدره میزبانی کرد. 

 


به گزارش صبح ساحل،  تیم فولاد هرمزگان در هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم کسری گرمدره بود و موفق شد
این تیم را با شکست بدرقه کند.
قرمزپوشان فولاد بازی را هجومی شروع کردند و در کمتر از ۸ دقیقه به دو گل دست یافتند. در دقیقه ۶ بازی امیر خالقی به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد تا فولاد یک بر صفر پيش بیفتد. در دقیقه ۷ بازی محمد هاتفی با یک شوت زیبا برای دومین بار فولاد را به گل رساند و بازی با نتیجه دو بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.
شاگردان علی امیری در تیم فولاد هرمزگان نیمه دوم را هم خیلی زود با گل شروع کردند و علیرضا شیخ لر در دقیقه ۲۱ سومین گل را برای تیمش به ثمر رساند.
کاظم صادقی سرمربی تیم کسری گرمدره بعد از پذیرفتن گل سوم روی به بازی پاور پلی آورد تا بتواند گل های خورده را جبران کند. آبی پوشان گرمدره حدود ۱۸ دقیقه از تاکتیک پاور پلی بهره بردند اما نتوانستند به گلی برسند و گل چهارم را دریافت کردند. چهارمین گل تیم فولاد هرمزگان را امیر حسین بلگوری به ثمر رساند تا این دیدار در پایان چهار بر صفر به سود قرمز پوشان هرمزگانی به پایان برسد.
در این دیدار  برای فولاد هرمزگان مجتبی بذرافشان، محمد رضا نوروزی، بهزاد میری زاده، علیرضا شیخ لر، احسان فیروز پور،  احسان سلیمانی، متین قادری، امیر حسین بلگوری،  محمد باقر زاده، محمد هاتفی، ایمان سازوار و مهدی زاهدی با هدایت علی امیری بازی کردند.
برای تیم کسری گرمدره هم‌ پوریا لهراسبی ، سبحان مرادی، حمید بخشی، میلاد نباتی، سعید نعمتی، امیر خالقی، امیر عباسیان، محسن رمضانی، آروین صفری، محمد متین سفلایی، محمد یار احمدی و امید صابر با سرمربیگری کاظم صادقی بازی کردند.
لیگ دسته اول فوتسال  باشگاه‌های کشور با حضور ۲۸ تیم برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها