13

مهر

1403


ورزشی

11 آذر 1402 19:11 0 کامنت

بانوان جودوکار هرمزگان در مسابقات پنج جانبه استهبان شرکت کردند.

 


به گزارش صبح ساحل، مسابقات پنج جانبه جودو  با حضور تیم هایی از استان های فارس، هرمزگان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و کرمان به میزبانی استهبان برگزار شد.  تیم هرمزگان با ۲۷  جودوکار در تمام رده ها شرکت کردند و موفق شدند در رده سنی خردسالان توسط  آنیسا ملائی در وزن  ۲۸-  کیلوگرم سوم، پرنیا خاک در وزن ۳۴-  کیلو گرم دوم و الیا جلیلیان در وزن ۵۷ - کیلوگرم سوم شدند.
در رده سنی نونهالان یکتا محمدی در وزن  ۳۴- کیلوگرم اول شد.  زهره ناصری در وزن  ۶۳ - کیلوگرم در مکان دوم ایستاد. در رده سنی نوجوانان آیسل علیپور در وزن  ۴۴-
، فردوس پیاب در وزن  ۴۸- ، زهرا کشاورزی در وزن  ۶۳-کیلوگرم ، غزال آهوزرین در وزن  ۶۳+ کیلوگرم،  نازنین زهرا خندستان در وزن  ۷۰-  کیلوگرم ، ابتسام شادکامی در وزن ۷۰+ کیلوگرم سوم شدند و نازنین چشم بشر در وزن ۷۰+ کیلوگرم در مکان دوم قرار گرفت. در رده سنی جوانان زهرا خلیفه در وزن  ۵۷- کیلوگرم و  سیده یاسمن ابوطالبی در وزن ۵۷- کیلوگرم سوم شدند.
در رده سنی بزرگسالان، محدثه دهقانی در وزن  ۴۴- و انیس نوروزی در وزن ۷۰+ کیلوگرم سوم شدند. مربیگری و سرپرستی تیم هرمزگان را  سیدی پور و زارعی بر عهده داشتند.

 

دیدگاه ها (0)
img