قتل دو جوان بندرعباسی در ماه جاری؛

زبان سرخ عامل جنون



قاتل 16 و مقتول 18 سال دارد . نوجوان و جوانی در پارک شهید دباغیان بندرعباس پس ازدرگیری لفظی زندگی یکدیگر را نابود کردند. یک جر و بحث ساده، آتش این حادثه خونین را روشن کرد و به درگیری فیزیکی منجر شد. در جريان اين نزاع، قاتل با وارد کردن ضربات چاقو به قفسه سينه و قلب پسر18 ساله از مهلكه گريخت و نوجوان غرق در خون به كام مرگ فرورفت. با تلاش کارگاهان جنایی پلیس آگاهی هرمزگان قاتل افغان کمتر از 72 ساعت در مخفیگاهش به تله قانون افتاد. هفتم همین ماه هم خبری به عنوان "مشاجره خونین در ساحل خواجه عطا" منتشر شد که نوجوان 14 سالگی دیگری در درگیری لفظی با چند نفر ناشناس، جان خود را از دست داد. این دو قتل فقط در فاصله یک روز به خاطر قلداری، عصبانیت و جنون لحظه‌ای  در انظار عمومی اتفاق افتاد. 
    
 هراسی در پارک 
شامگاه جمعه گذشته شهروندانی که براي هواخوري به پارک دباغیان رفته بودند شاهد حادثه دردناکي بودند. صدای درگیری و قدرت‌نمایی حال و هوای پارک را تغییر داده و اضطرابی به جان همه حاضران در پارک انداخته بود. مشاجره و درگیری عده‌ای ازنوجوانان و جوانان  که در این بوستان  بودند خبر از یک فاجعه می‌داد و دقایقی بعد تيم جنايي راهي محل شدند و تحقيقات ابتدايي را آغاز كردند. در جريان بررسي‌ها از شاهدان جنايت دریافتند مقتول به همراه دوستان خود در پارک نشسته بودند که قاتل با چند نفر وارد محل شدند و بدون اینکه همدیگر را بشناسند در چند قدمی هم قرار گرفتند و مشاجره لفظی بین آن‌ها رخ داد. این جدال لفظی منجر به درگیری فیزیکی شد و قاتل با سایردوستانش که همگی نیز افغان بودند تماس گرفت و آن‌ها را به محل فراخواند. حدود 15 نفر موتورسوار در میانگین سنی 14 تا 16 ساله  به پارک هجوم آوردند. دو طرف دعوا به جان هم افتادند و با عربده‌کشی موجب ترس و دلهره در شهروندان شدند تا اینکه قاتل با چاقو ضرباتی به قفسه سینه و قلب مقتول وارد کرد...
   
دستگیری 10 عامل درگیری 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان بابیان اینکه این حادثه دردناک در ساعت 22 سوم آذرماه جاری رخ داد و 10عامل قاتل دستگیر شدند  گفت: در پی اعلام درگیری دسته‌جمعی منجر به قتل از طریق مرکز فوریت‌های پليسي 110 در پارک دباغیان بندرعباس، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت. سردار علی‌اکبر جاویدان افزود : کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی استان با تشکیل اکیپی به محل حادثه  اعزام که در تحقيقات ميداني صورت گرفته مشخص شد تعدادي تبعه خارجی با چند نوجوان و جوانی ايراني درگیر شده و در این درگیری جوان ایرانی در اثر ضربات چاقو مجروح و ضاربین از محل متواری شد.این مقام انتظامی استان اظهار داشت: با تلاش مأموران دو مظنون تبعه خارجی که سابقه پرسه زني مداوم و مصرف مواد مخدر در پارک را داشتند دستگير و تحت بازجويي قرار گرفتند که با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی 8 نفر دیگر از متهمان که در درگيري حضور داشتند شناسایی و  دستگیر  شدند .
   
 اعتراف به قتل 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد : متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های فنی به‌عمل‌آمده به شرکت در نزاع دسته‌جمعی و درگيري با مقتول اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه گوشي تلفن همراه آيفون مقتول که در زمان درگيري از وي سرقت شده بود کشف شد .این مقام انتظامی استان بیان داشت: با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتي از بین متهمان قاتل اصلی که با ضربات چاقو اقدام به قتل مقتول کرده بود  شناسایی و در تحقيقات به‌عمل‌آمده صراحتا به جرم خود اعتراف کرد.
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها