مدير كل ورزش و جوانان هرمزگان

دست آوردهای باشگاه اروند بندرعباس چشمگير است



مدير كل ورزش و جوانان هرمزگان از زير ساخت های باشگاه ارونـد بازدید کرد.


به گزارش صبح ساحل، مظفر مهری خادمی، مدير كل ورزش و جوانان استان هرمزگان با دعوت فريدون الهامی مدير عامل باشگاه فرهنگی ورزشی اروند از زير ساخت های ورزشی اين باشگاه شامل خوابگاه ورزشی ، سوئيت VIP ، سالن ۲۵۰۰ نفره چند منظوره ، سالن اختصاصی كراس فيت ، سالن بدنسازی ، ساختمان اداری و دفاتر كميته های ورزشی بازديد به عمل آوردند.


خادمي ضمن تشكر از دست آوردهای چشمگير مسئولين باشگاه اروند در زمينه توسعه فضاهای ورزشی و به روز رسانی امكانات و تجهيزات ورزشی برای ورزشكاران و همكاری صميمانه با اداره كل ورزش و جوانان و ديگر بخش های فرهنگی و ورزشی استان ، از متوليان و مديران اين باشگاه مردمی تقدير و تشكر نمودند.


فريدون الهامی مدير عامل باشگاه اروند با  تشكر از حضور  خادمي مدير كل ورزش و جوانان در اين باشگاه بیان داشت:  سياست باشگاه اروند سالم سازی جامعه ، ايجاد شور و نشاط اجتماعی ، پرورش استعدادهای ورزشی و فعاليت در ورزش قهرمانی و همگانی است كه  به اين اهداف نائل شده و  موجب  رضايت مندی مردم و جامعه ورزش می باشد. در حاشيه اين بازديد تعدادی از پيشكسوتان ورزش با  خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت و گو نموده و از حضور ايشان در باشگاه اروند و زحماتشان در ورزش استان تشكر و قدردانی نمودند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها