۱۲۵۰ دانش‌آموز و دانشجو در قشم زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند



رئیس کمیته امداد قشم گفت: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز و ۵۵ دانشجو زیرپوشش خدمات این نهاد هستند.

     

به گزارش صبح ساحل، رضا تارک در مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی، علمی و ورزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) قشم که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، خیران و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد، اظهار داشت: این دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش با حمایت‌های 100 درصدی سازمان منطقه آزاد و خیران در حال تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 3 هزار و 644 هزار خانوار (هفت هزار و 500 نفر) تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قشم قرار دارند که از این شمار 71 درصد سرپرست خانوار زن و 29 درصد سرپرست خانوار مرد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قشم تصریح کرد: خانواده‌‌های زیرپوشش این نهاد ماهیانه در مجموع 30 میلیارد ریال مستمری دریافت می‌‌کنند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این مراسم گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) باشگاهی از افراد رو به رشد، کارآفرین و نخبه است.

عادل پیغامی با ابراز خوشوقتی از موفقیت‌های نخبگان جزیره قشم و آرزوی تداوم آن بیان داشت: شما نمایندگان بخشی از نخبگان جزیره هستید که بیش از این‌ها نیازمند توجه مسوولان می‌باشند.

وی وجود فراز و نشیب‌های زندگی را فرصتی برای تلاش بیشتر، رشد و توسعه فردی دانست و افزود: پیدا کردن سرمایه‌های انسانی مستعد در جزیره موجبات پیشرفت بیشتر منطقه را فراهم خواهد آورد.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان نیز در این مراسم با اشاره به یکی از اهداف دفتر امور بانوان سازمان گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، توانمندسازی بانوان به عنوان عنصر اصلی نهاد خانواده، یکی از اهداف این دفتر است.

فاطمه باقری تاکید کرد: مسائل حوزه خانواده با پشتوانه و همفکری مردم و نخبگان قابل حل و رفع شدنی است و وجود نخبگانی از خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرصتی مناسب برای تحقق این هدف و ایجاد درآمد پایدار برای خانواده‌ها و زنان سرپرست خانوار خواهد بود.ش

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها