محموله قاچاق پودر بدن سازی در قشم کشف شد



فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: محموله قاچاق پودر بدن سازی به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان مرزی کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهراب کاظمی»، فرمانده انتظامی شهرستان قشم روز پنجشنبه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا هنگام کنترل خودروهای عبوری یکی از محور مواصلاتی این شهرستان مرزی به یک دستگاه خودرو تویوتا وانت مشکوک شدند و به راننده دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: در این هنگام راننده خودروی یادشده بدون توجه به دستور پلیس بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که پس از تعقیب و گریز متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۱۳۰ قوطی پودر بدنسازی، ۱۲ بطری نوشیدنی های چربی سوز و تعداد ۸۴ قوطی انواع قرص فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه کارشناسان اقتصادی ارزش اموال کشف شده را پنج میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: مصرف کنندگان مکمل‌ها و داروهای قاچاق به دلایل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولا به انواع بیماری‌ها و امراض دچار می‌شوند از این رو از قشموندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها